Tache – comedie de-a-ndoaselea (romaneasca)

Incep ca de obicei, pe dupa visin. Nu va descurajati, ajung si la subiect.

Am primit azi un mail de la myticket.ro in care imi zic ce concerte mai sunt zilele/lunilea astea. Ca tot ma duc la Pasion de Buena Vista marti, am dat sa ma uit si eu ce se mai canta.

Intai am dat peste Gogol Bordello. Mi-am adus aminte ca mi-a zis frate-meu ceva de ei odata si eu m-am uitat ca pisica-n calendar: „cineee?” Mda, un fel de rock tiganesc, sa zicem. Nu-s eu experta in clasificari muzicale, mai ales ca duc lipsa de ureche muzicala, asa ca na, cautati si voi singuri pe youtube si ascultati sa vedeti cum suna. Parca aduc cu unele melodii de la Zdob si Zdub, asa pe ici pe colo. Imi plac. Nu stiu daca destul cat sa ma duc la concert, dar pina pe 17 iunie am timp sa ma hotarasc.

Cum am ajuns la Tache insa, si ce e el? Pai dupa ce am trecut si de Tarja Turunen (pe care zau ca n-o stiam dupa nume, dar dupa poza stiam ca e de la Nightwish) si m-am gandit sa-i zic lui umf ca poate vrea sa mergem, am ajuns la unii Circa Sapte.

Am intrebat si eu in birou ce e circa sapte si ca sa vedeti ca lucrez intr-un birou de oameni spirituali mi s-a raspuns: e sase si ceva, spre sapte. Noroc ca nu mi-au dat adresa spre circa de politie, prefer aproximarile matematice…

Si m-am uitat si eu ce e cu circa sapte astia. Scot inca un album. Nu-s o mare consumatoare de muzica, asa ca nu-s la curent cu chestii de-astea. Mai ales ca nu-i stiu, habar n-aveam ca scot un album, dar am citit acolo ca 6 melodii din 11 sunt pe coloana sonora a filmului Tache care va avea premiera in curand.

Tache? Ce titlu! Suna a comedie. Mi-am adus aminte de articolul lui Cabral, filmul romanesc si mi-am zis ca trebuie sa aflu mai multe. Adica are Cabral dreptate, ne trebuie niste comedii romanesti noi. Si citind despre film, am aflat ca premiera a avut-o anul trecut, pe la festivaluri, dar nu si pentru public. Si am mai aflat o chestie care l-a facut de 5 ori mai interesant: e regizat de Igor Cobileanski.

Il stiti pe Igor Cobileanski, nu? Ala cu becul, ala cu Sasha, Grisha si Ion, ala cu primaru’, nu le stiti? Uite aci linkuri spre doua scurt metraje scrise si regizate de el: Cand se stinge lumina, Sasha, Grisha si Ion, iar altele le gasiti voi pe youtube. Deci „Tache” e primul lui lung metraj.

Ce inseamna „premiera in curind”? Am stat si am cautat si asta. Am gasit intr-un articol: vine pe ProTV, luni dupa Paste. Poate daca ma uitam mai mult la televizor aflam deja din promo-urile de la protv  🙂

Si in caz ca nici voi nu va uitati, a trebuit sa va scriu aici, sa nu cumva sa pierdeti un film care promite sa fie bun, o comedie neagra. Cu Mircea Diaconu in rol principal, de gropar batrin.

2 Comments »

  1. 1
    chessycat Says:

    l-ai inregistrat?:)

  2. 2
    NuPrivi Says:

    stii cumva de unde l-a-si putea si eu dawnloada?


RSS Feed for this entry

Lasă un comentariu