a fost o saptamina nebuna

Nu ca mi-ar fi reprosat cineva ca nu mai scriu, dar ca sa justific totusi absenta fata de cine se intreaba, a fost o saptamina nebuna la serviciu, iar acasa, pe linga ca eram tare obosita, nu aveam pe ce scrie. Ce-i drept, nici n-am prea avut ce scrie, ca fiind asa de bizi n-am avut timp sa fac nimic.

E o chestie buna si in treaba asta, ca daca n-am eu timp ii pun pe altii sa faca 😀 (Iar „altii” sunt destul de draguti incat sa si faca ce ii rog eu 🙂 asa ca mai nou am descoperit si eu placerea de a merge pe terenul meu fara sa inoti printre maracini.)

De cand n-am mai scris s-au intamplat multe – au inflorit primii pomi, a fost cald si frumos, s-a oprit apa calda, a venit 1 aprilie, tot n-am ajuns sa ies la un suc cu Je (si daca-i zic acum zice ca e pacaleala de 1 aprilie), am aflat cum s-a ales metrul ca unitate de masura si probabil o sa va povestesc cand am timp, am mai aflat si ca Reunion si Guyana Franceza sunt tot in Europa si se plateste tot cu Euro acolo, si alte chestii din astea de cultura generala fara de care as simti ca nu ma culturalizez destul. 🙂

A inceput sa ploua si lumea pare mai calma cand ploua. Sper sa fie totul mai calm, asa am si eu timp sa mai dau pe aici sa scriu.

1 Comment »

  1. 1
    Je Says:

    Je nu se grabeste. E timp de suc.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

