Coana Mitza scuterista

Scuterul meu e un vitezoman. Vitezoscuter. Dar de obicei merge incet, ca sa nu ma sperii eu. El crede ca mi-e frica. Mie, de fapt, mi-e frig.

Cand Vrumm al meu prinde viteza, la mine bate vantul. Insa azi…
Azi am luat camasa cu maneca lunga.

vrumm-vader

 

Am plimbat scuterul cu viteza. E limitat la 50 la ora, teoretic, dar ajunge pe la 60 daca ii dai voie. Si l-am lasat sa-si faca de cap, chiar si pe langa padure, unde-i cel mai frig de obicei. A fost asa de fericit, de-i fluturau oglinzile. Vrumm-aia bucuros pe limba lui. Nici macar n-a vrut sa mai opreasca la benzinarie, sa nu-i strice timpul. Se credea la curse si oprirea la pit-stop il dadea in spate cateva pozitii.

N-am insistat cu benzinaria. Era prea concentrat pe cursa, ca sa se mai gandeasca la mancare. Asa e cand faci ce-ti place – uiti de toate. Sper doar sa-si aminteasca sa manance inainte sa trebuiasca sa-l imping. – Are, totusi, 80 de kilograme, chiar si cu rezervorul gol.

Lasă un răspuns

