Activitati de familie

Ca o familie ce ne gasim, noi, eu si umf, avem activitati pe care le facem impreuna. Pe linga cele obisnuite, ca dormitul, mincatul, vazutul de filme, zacutul in pat, facutul de curatenie in weekend, alergatul pixicii, iesitul la cafenea/restaurant sau mersul pe la prieteni, weekendul asta am descoperit doua noi activitati. De fapt, cred ca gresesc numindu-le noi. Sunt un fel de activitati cunoscute cu adaugiri noi.

Ieri am adaugat la una din activitatile mele preferate (si pe care le facem mult prea rar), statul afara la soare, un element nou: strinsul maracinilor taiati de pe teren. Astfel am obtinut strinsul maracinilor de pe teren in plin soare de amiaza. Treaba era ca maracinii zgarie, asa ca ori purtai maneca lunga si te zgariau mai putin dar mureai de cald, ori purtai tricou dar te zgariau maracinii. Am incercat ambele variante. Adica eu cu mineca lunga, el cu zgarieturi pe brate. N-am fost pe deplin multumiti de nici una dintre variante. Unul se vaita de cald, unul de „auci zgarie”, dar nici eu n-am fost scutita de ghimpi, nici el de soare… Bine macar ca n-a durat mult.

Acum avem niste gramezi mari de lastari taiati si maracini, in locul gramezilor multe si dese. Un mare progres, fiindca asa pot sa vad si eu cum arata terenul, si chiar sa ma si plimb pe el. Am descoperit cu uimire niste terase, o movilita, o vale si un dimb. Deci forme de relief bine conturate, pe terenul nostru. Si o sopirla. Plus un musuroi mare. Toate ale noastre!

Cealalta noua activitate de familie a avut la baza iesitul la terasa. Dupa strinsul de maracini am simtit nevoia sa ne relaxam cumva, si am iesit doar noi doi la o terasa. N-am mai invitat pe nimeni, sa nu fie efortul prea mare, sa mai intretinem si conversatie. Ba si mai mult, si aici vine elementul nou, ne-am luat cu noi doua carti si am citit in paralel. Adica nici intre noi n-am vorbit. Am stat, am sorbit din ceaiuri, cafele si limonade, si am citit. Un fel de moment singuri in doi. 🙂 Eu citeam Firmin, umf citea ceva legat de Dune – jihadul butlerian.

Si-apoi am fost la restaurant, fara carti de data asta, si am plecat de acolo atit de plini incat abia puteam merge. Nici macar planuri de asezat garajul n-am mai putut face, asa de obositi eram dupa atita mincat. 🙂 A, nu v-am spus, acum sunt la faza de planuri, unde punem casa, unde vine garajul, cat e terasa, fiindca abia acum, cand pot vedea si eu cum arata terenul, imi pot da seama care unde vine. Dar asta nu mai e o activitate de familie… Asta o fac eu, ii prezint lui umf rezultatul si el da din cap ca da, bine, cum vrei tu.

A, si maine mergem la pasion de buena vista, dar de asta stiti deja.

1 Comment »

  1. 1
    Je Says:

    Je ii recomanda lui umf House Harkonnen, e kind of cool.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

