Febra musculara.

Am vazut ieri un meci intreg de tenis. De fapt sfarsitul unuia si apoi sfarsitul altuia. Aproape doua seturi. Adunate fac un meci.

Si de la un meci intreg, e absolut normal sa faci febra musculara, nu? Intrebati si voi, chiar se poate! In fine… daca il joci. Dar asta e doar o deosebire minora. Eu l-am vazut la televizor. Simona a castigat, Pliskova a pierdut. Nu jucau impreuna. Am mai vazut si primele 23 de ture din marele premiul ala Malaieziei, plus ultimele 4. Se pune?

Serios? Nu functioneaza asa? Atunci, daca nu de la tenis, de la ce?
De la ce am eu febra musculara?

As zice de la sala, dar n-am mai fost pe la una in minim 5 ani. De la ski nu se poate, ca era acum o luna. De la bazin nu, ca il evit de cate ori ma intreaba Loredana.

Si-atunci…? Poate febra asta e pacaleala de 1 aprilie…

Lasă un comentariu