Zapada multa, moncher.

E zapada. Zapada serioasa. Chiar imi era teama ca trece iarna cu totul si nu ninge deloc, dar dupa ce-a trecut de mijlocul lui ianuarie a inceput timid sa se faca… iarna.

Ieri am primit un banc de la Bogdan – Iarna, zapada, frig. In padure, un urs furios se plimba si dadea, nervos, cu sutul in copaci de se scutura zapada. Rupe un brad, da un sut la o buturuga si trece mai departe bodoganing: „Ce mama naibii mi-a venit sa beau cafeaua aia in septembrie?!!!”    😛

Dar pe mine prima zapada serioasa nu ma face sa ma retrag in barlog. Dimpotriva, e prima si trebuie sa ma bucur de ea. (Ok, la altii deja a trecut bine de prima ninsoare, dar ce sa fac, la mine abia a ajuns!) De doua zile, cand ies afara, uit de tot ce ar putea fi trist sau suparator si merg printre fulgi cu un zambet asa larg pe fatza ca in 5 minute imi ingheatza dintzii. De fiecare data!!! 😀

Cum nu e deloc umeda, nici bulgari nu poti face (am incercat pana mi-au inghetzat si degetele, apoi am renuntat si am desenat fetze zambitoare pe fiecare matiz plin de zapada pe care l-am intalnit in drum – matizurile zambesc mai mult), presupun ca un om de zapada e exclus, asa ca macar cu sania trebuie sa ma dau. Maine ma duc sa-ncerc. Dar cum nu sunt cel mai curajos … a… cum se zice? saniusar? 😀 🙂 … Asa, cum zic ca nu ma-ncumet sa ma dau cu sania pe pante abrupte si unde-s multe alte sanii, o sa caut ceva mai retras pentru inceput, pe langa casa, sa prind curaj.

Intre timp, poze de la casa, unde-i alb si frumos:

Casa si zapada

Casuta sub patura de zapada

Cedric, caine lup, in zapada

 

Si fiindca ieri a fost ziua lui Cedric, uite doua poze cu frumusete de baiat de 4 ani. Si o poza cu Zuza, sa nu spuna ca o neglijeaza cineva. Ea e cu doua luni mai mica decat Cedric. 🙂

Cedric de ziua lui

Cedric

Zuza

1 Comment »

  1. 1
    vacitim Says:

    Neata!
    Mi-ai facut pofta cu saniuta, dar momentan ma abtin. Sigur insa voi cauta matizurile 😀

    Zuza parca e o vulpita in cautare de gainuse 😛


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

