mutat, muncit, zambit, ascultat, visat…

Cam asta fac zilele astea. Sunt zile bune. 🙂

A, si „planuit”. Ceva mai mult planuit, doar ca nu de vacanta, pentru ca inca nu stiu unde, cand si cu cine as putea sa plec in vacanta. Dar planuiesc altele, pe tremen scurt, mediu sau lung. 🙂  Asta, in caz ca nu stiati, e o imbunatatire de acum un an, cand nu-mi puteam face planuri mai lungi de ziua urmatoare. Si nici alea nu erau certe.

Ei bine, ma mut. Am vandut garsoniera, ma mut la apartament. E o idee foarte apetisanta sa las patul nefacut si totusi sa nu imi fac griji cand vin prietenii pe la mine ca n-au unde sta. 🙂 Acum voi avea camere separate. Ce concept extraordinar! 🙂

Partea grea e ca trebuie sa mut toate chestiile de la garsoniera, si sunt asa de multe incat nu cred ca incap in apartament. Da, mi-a luat mult sa le adun pe toate! acum ma gandesc ce fac cu ele? Apartamentul nu e gol, e apartamentul alor mei, cu toate cele in el, asa ca unde le mai pun si pe-astea? M-am gandit sa le donez spre strangere de fonduri – tot vorbeau fetele de-o viitoare licitatie in scopul asta. Dar sunt prea comune ca sa fie licitate. 🙂 Pana una-alta, o sa le pun gramada intr-o camera (unde nu se va mai putea intra din cauza sacilor si cutiilor) si o sa uit de ele, asa ca o sa-mi cumpar altele cand voi avea nevoie. E un plan. Bun sau rau, ce conteaza? E un plan si el, nu-l desconsideram doar pentru ca nu-i suficient de bun.

Intre timp viitorul arata luminos, planul cincinal abia incepe, iar ce-a fost mai greu anul asta trebuie sa fi trecut deja, fiindca a venit vara, iar vara e totul mai bine. Cred ca se dilata de la caldura, si de-aia. Trec cu vederea faptul ca inca n-am ajuns la mare si planuiesc o balaceala in piscina din curtea parintilor cat de curand. Cand gasesc un pic de timp. Deja sunt doua…. hmm… poate trei saptamani de cand e montata si inca sta acoperita si ma asteapta. Dar am o vara intreaga inainte. 🙂

 

 

1 Comment »

  1. 1
    sofia Says:

    Planuri de concediu pot sa incepi sa faci! Loc de joaca musai si mic dejun si bucatarie….
    Lucrurile care nu le mai porti le pot da eu la tara, si cata, sa nu uiti de bluza galbena care-ti place tie mult…..


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

