marti de martisor

I-am luat mamei martisor acum cateva zile, si dupa ce am cautat o gramada pana sa gasesc unul care sa imi placa si sa fie frumusel, am gasit altul si mai frumos. Si l-am luat si pe ala. Asa ca mama s-a facut cu doua martisoare-brose. Dar las’ ca merita – e mama! 😀

Ieri am fost cu mama prin acelasi targ si ne-am ales singure martisoare, ca sa nu obosim cu decizii complicate barbatii familiei. Acum are 3 brose. 😀

Asta inseamna 3 martisoare, marti de martisor. Parca e mai placut sa inlocuiesti ceasurile rele cu brose frumoase.

Ninge. Nu seamana deloc a primavara. Poate reusesc sa fac omul ala de zapada pe care nu l-am facut toata iarna. Nu prea am voie sa ies din casa, in frig, din motive medicale, asa ca doar visez la omul de zapada. Mare si frumos, in fatza portii de la casa, unde stau catzeii, ca sa-i pazeasca. Si ca sa nu i se urasca singur. Mai trece un om pe drum, il saluta, mai vorbeste cu cainii printre gard, isi mai scutura matura sau crengile sa nu se depuna multa zapada…

Ah, chiar vreau un om de zapada mare cat un om si gras si alb, cred ca am si un morcov pe-acasa, doar cratita, ochi si nasturi trebuie sa rezolvam cumva. Vrea cineva sa participe la omul de zapada? Am nevoie de mana de lucru. Accept si necalificata. 😛

Pixica sta pe geam si urmareste porumbeii. Suntem la parintii mei, stam aici o perioada, si ea are un geam rezervat pentru privit porumbei. Ca s-o ajute cu pasiunea asta, tata pune paine pe pervaz, sa vina porumbeii. Si apoi vine si Pixica. Se strecoara usor, pe branci, ca in transee, cu urechile pe spate, se uita fix la porumbei, i se misca doar ochii, apoi incet, incet, da din cap, stanga, dreapta – ce sa-i faci, sunt mai multi porumbei, trebuie vazuti toti. La un moment dat nu se mia poate abtine si se ridica la ei, brusc, de parca ar sari prin geam. Stie ca nu poate, dar ii place teribil cand zboara porumbeii, singura problema e ca dureaza mult pana revin, fiindca nici aia nu-s prosti, pot recunoaste o pisica in spatele geamului. Mai ales una nerabdatoare care se misca in continuu ca nu mai are stare. Cel putin juma’ de ora de spectacol asigurat pentru pixici columbofile in fiecare dimineata. Cum sa nu-i placa pixicii sa vina pe la ai mei?

….

Zilele in concediul medical sunt un pic monotone…

5 Comments »

  1. 1
    vacitim Says:

    Bine ai revenit 🙂 Ce sa mai? Eu trimit patru martisoare de aici, acum ca tot s-a oprit ninsoarea: tie, mamei tale, catelusei si pixicii 🙂 😀

  2. 2
    Sof Says:

    Di, o inscriu eu pe Iulia la facut om de zapada, si Sot da o mana de ajutor, eu ma uit, sunt friguroasa si cu multi pitici pe creier zilele astea, nici eu nu ma mai recunosc.

  3. […] motiv special: este articolul meu cu nr. 100 in blogosfera. Va multumesc din suflet! Fara voi nu as fi ajuns aici. Vreau sa va impartasesc o melodie care imi place foarte multe si care ma […]

  4. 4
    iYli Says:

    La multi ani pentru maine! 🙂

  5. […] Anca Atingeri pacatoase Bianca Deniza Delia Deea Fancymiss Gabi Gand licitat Grapefruit Lilly Nice Oana Rokssana Shayna Teribilisimo […]


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

