Weird fact of the day:

M-a sunat mama sa ma intrebe cum se numeste un loc din Austria si… i-am raspuns. Din memorie! Nu l-am intrebat pe Google! Cand mi-am dat seama am ramas un pic nedumerita: cum se poate asa ceva? Adica… pot sa raspund la intrebari din astea incuietoare fara sa consult gogul? Numaintelegetigresit!, google e unul dintre cei mai buni prieteni ai mei, il iubesc, tocmai de-aia… imi vine sa-l intreb orice, oricand. Asa ca m-a uimit ca am raspuns acum fara el. Ce ziceti? Am i growing up? Is that a sign of maturity? Am i spreading my wings?😛

Weird, duuude!😛

5 Comments »

  1. 1
    vacitim Says:

    yey😀 yup, it might be-un semn al maturizarii sau am avut dreptate pe mess :d
    Long live goagal! :d

  2. 2
    mami tau Says:

    nu inteleg de ce te miri si nu stiu de ce nu spui ca ori de cate ori am o problema(si am des)te sun si ma scoti din impas fara Gogol.Tu esti un fel de DEX al familiei.

  3. 3
    teribilisimo Says:

    sau Indreptar Ortografic, Ortoepic si de Punctuatie, numai ca asta e mai lung de zis, nu-i asa?😛

    tot e bine ca nu zici ca Geo, ca sunt sperietoare lexicala😀

  4. 4
    Danutza Says:

    Mai este solutia in care ai luat lecitina :)) Si da, Gugl my love!

  5. […] in incheiere si o dedicatie muzicala, cu si despre […]


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

