De sarbatori

La multi ani lume!

Ca de obicei petrec prea putin timp pe blog si prea mult pe facebook, ceea ce nu e tocmai bine, dar m-am hotarit ca nu-i asa de grav incat sa incep sa ma tratez cu ceai de musetel.😛

S-a jucat Pixica prin beteala si am surprins-o cum o tinea in labute, zbang Pixica si beteala pe facebook. Cum a venit Mosul, cum hop pe facebook sa pun poze cu sosetele cu degete pe care le-am primit. (L-am urmarit pe Mosul prin satelit, sa vad cand ajunge, dar a ajuns mai repede decat zicea satelitul!) Cum m-am tuns (am primit si o tunsoare de Craciun) iar hop pe facebook sa vada lumea cum arat, nu cumva sa nu ma mai recunoasca daca ma vad. Pe scurt, cum am ceva de zis sau vreo poza de aratat, ajung pe facebook cu ele, fiindca… stiti voi „instant gratification”? E intotdeauna cineva online care sa o vada sau sa o comenteze sau sa dea un like. In concluzie blogul e un pic neglijat, ca doar cine mai are timp si de comentat pe facebook si de scris pe blog?😛

De cand nu ne-am mai auzit am fost la concert, la circ si la Craciun. :D Iar acum caut sa vad unde-mi fac revelionul. E cam tarziu sa caut inca, dar pana acum eram convinsa ca-l fac cu echipa, numai ca… nu. Si tocmai ce-am zis acum doua zile ca nu merg cu Geo la Rucar, care e la munte si la zapada, ieri am aflat ca ar fi trebuit sa merg. :) 

A nins si e frumos. Ieri cand m-am trezit si era totul alb si inca ningea cu fulgi mari am simtit in sfarsit ca a venit „prima ninsoare”, cea pe care o asteptam. Nu stiu ce-a avut precedenta de nu s-a simtit cum trebuie, poate ca n-a nins cand m-am trezit eu… Acum nu-mi vine sa mai stau la serviciu. Imi vine sa ma duc cu prietenii la sanius.😀 Dar lasa ca-i vad diseara la un vin fiert, sa povestim cum a fost Craciunul.

2 Comments »

  1. 1
    Razvan Says:

    Sarbatori fericite!😀

  2. 2
    vacitim Says:

    Trec si eu….intarziat…iertare🙂 La multi ani teribilisimi :d


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

