O saptamana grozava

Asta va urez voua si asta am si eu acum. (Ca sa vedeti in ce pasa buna sunt va spun cum simt ca-mi bate vantul in plete, galopand pe cai mari spre viitor! E? Este ca sunt romantica ceva de speriat azi? Fiindca-i soare afara si zapada si visez la dovleac copt! :D)

Se apropie Craciunul si fiecare zi e din ce in ce mai frumoasa. Azi de exemplu trebuie sa fac un drum pana la fostul meu liceu, sa ajung sa cumpar dovleci si altele trebuincioase fiindca am invitat lumea maine la dovleac si fursecuri fara sa am obiectele de lucru, sa dau un mail sa zic lumii sa vina la sapteeeeee ca la sase nu e gata dovleacul, sa scriu un milion jumate de diplome care sa fie gata pana maine, sa fac un milion jumate de adeverinte, sa ies cu doi amici la un suc planificat de saptamana trecuta, sa fac bradul, sa fac curat prin casa (ca doar maine vine gasca pe la mine), sa cumpar un CD si probabil am uitat cateva chestii.

Bizi day! Uf, viata asta! I love it! 😀

Si asta e azi. Maine o sa fie o zi la fel de frumoasa si la fel de bizi, iar de vineri si sambata nici nu mai vorbesc.😀 Prieteni, craciun, pregatiri, dulciuri, jocuri, cadouri, plimbari, concert, prieteni din nou, carti de povesti. :D  Am un Craciun care tine doua saptamani! Cel putin asta sper eu, sa vedem saptamana viitoare cum se prezinta, dar n-are cum sa fie decat mai bine!🙂

–––––––-

Mi-am comandat carti de copii de la un anticariat online. Fiindca m-a apucat nostalgia, am sunat-o pe mama in miez de noapte sa-mi spuna ce carti mai am prin biblioteca de cand eram mica-mica. Si ea m-a sunat inapoi dis de dimineata a doua zi, ca sa-mi spuna!😀

Mi-am luat „In orasul Poc in Plic”. Cred ca asa se numeste. Are poeziile cele mai haioase pe care le invatasem eu la 4-5 ani si i le spuneam mosului. Trebuie sa ma pregatesc si acum, nu? In concluzie, e material de studiu pentru saptamana urmatoare! Si mi-am mai luat vreo 3-4 carti, ca nu puteam s-o iau singura, sa se plictiseasca pe drum!

–––––

Pieptanul meu e in continuare pierdut in actiune. Daca-mi amintesc imi cumpar altul, ca deja nu mai tine gluma. Peria e naspa.

–––––

Mi-am luat breteleeeeee! Si azi e prima zi cand le port! Am trecut de la incantare ca am bretele la dezamagire ca pantalonii gri nu arata bine cu bretele si nu mai le vreau, apoi am decis sa incerc si cu alti pantaloni (si e ok!).

Si mi-am mai luat si o jachetica dragutica. Afirm aici, ca sa afle lumea, ca eu nu-s pasionata de haine. Pe deasupra, sambata eram plictisita moarta si obosita rupta dupa asteptat prin mall dupa Geo sa-si ia diverse. Atat de plictisita si obosita ca la un moment dat m-am asezat turceste in fata unui magazin, pe jos, si am asteptat (cred) 30 de minute pana sa iasa. Mai aveam un pic si ma dezmembram de plictiseala. Nu mai voiam sa fac un pas prin mall.

Acestea fiind spuse, cand mi-am tarat cu greu picioarele in Orsay si am ridicat ochii cu o privire chinuita in care se citea renuntarea la tot ce e bun pe lume si tortura inexplicabila si teribil de cruda a plimbarii prin mall, am vazut jacheticaaaaa! Dintr-o suflare am ajuns cu ea la cabina de proba, lasand o Geo perplexa invartindu-se in loc de la viteza cu care am trecut pe langa ea, si am stat 5 minute intregi admirandu-ma in oglinda. Am vazut si ca blugii mei gri dezvoltasera doua pete albastre ingrozitoare si total de neinteles, si asta ar fi fost ingrozitor daca nu era Jacheticaaaaaa! Cum nu-mi venea sa o mai dau jos m-am uitat la pret in oglinda si am petrecut inca 5 minute cu ea pe mine in timp ce puneam in balanta cat costa cu cat imi place (si continuam sa o admir in oglinda).

Apoi am cumparat-o. Si apoi am mai trecut prin trei magazine voioasa si cu chef (miraculoasa inviere, de ziceai ca am baut apa vie, nu altceva!), ca sa caut bluzite care merg cu ea. De data asta Geo se plangea de oboseala, dar cine-o mai auzea? Eu aveam Jacheticaaaa!

poza cu o jachetica asemanatoare (a  mea e kaki si e si mai frumoasa oricum!)

Ok, si pe deasupra, pe langa asta, am primit de la Geo o chestiuta de agatzat la gat la care ma zgaiam eu cu ochi de copil ca la vata pe batz roza. E un medalion mic, un fel de tricicleta-masinuta-locomotiva, important e ca ARE ROTI CARE SE MISCAAAAA!😀

3 Comments »

  1. 1
    vacitim Says:

    Yey :d Nu stiu pt ce, dar e prima reactie dupa ce am citit tot articolul :))

    Felicitari pt saptamana si multe salutari vantului care a generat ac explozie de energie. Sa porti sanatoasa toate obiectele mentionate mai sus-btw, rotile se miscaa cumva in sus si in jos pe bretele?😛

    Sper sa termini cu diplomele, dar nu e obligatoriu azi si nu neaparat pe toate tu🙂

    Plimbari, iesiri cu multa distractie, pofta mare, lectura placuta, spor la ce ai de scris and so on, nu neaparat in ordinea asta :d🙂

  2. 2
    mami tau Says:

    da, Marin are dreptate, se simte energia sau exuberanta, sau vantul prin plete si e bine ca le transmiti si altora mai posaci starea asta.Da iti vine sa zici yey, super zi.

  3. 3
    denisa Says:

    :)super! e starea anticipativa a Craciunului sau ai descoperit vreun secret magic care iti face fiecare zi memorabila? oricum iti doresc cat mai multe saptamani asa in anul urmator!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

