Dimineata nebuna..

Stiti butonul de snooze al alarmei de la telefon? Ala care ii zice sa sune 5 minute mai tarziu, ca n-ai chef sa te trezesti chiar acum cand suna ea. Si eu il stiu. Dar nu-l folosesc. Fiindca ma streseaza sa sune din nou in 5 minute. As prefera sa sune in 10. Dar ce conteaza, oricum ma trezesc eu in maxim 10 minute si fara alarma, acum ca deja a sunat si e ora de trezit. Si daca nu m-as trezi, in 15 minute probabil ca Pixica va vrea sa fie bagata in seama, sau i se face foame, sau pur si simplu vrea sa vada ce zgomot fac cheile cazand pe parchet. In orice caz, nici o sansa de a dormi prea mult, asa ca ce-mi trebuie mie butonul de snooze? Apas stop la alarma si gata. E ora 8:00. Mai stau 5 minute in pat si apoi ma duc sa ma spal pe fatza.

……..

„5 minute” mai tarziu deschid ochii, Pixica doarme linistita, afara aceeasi dimineata innorata, ma uit la ceas: 8:24.

Eh, multicel. Cam lungi astea 5 minute. Ma mai uit o data, sa fiu sigura. 9:24. Cee? CAAAT? 9:24!!!!

Ma ridic. Trebuie sa plec la serviciuuuuuu! Trebuia sa cam ajung deja! Care e primul lucru pe care trebuie sa-l fac? Sa ma imbrac! Doua drumuri panicate inainte si inapoi, intre balansoarul pe care atarna haine si sifonier. Imi trag pantalonii pe mine. Mai fac un drum, deschid usa de la sifonier, o inchid. Deschid alta usa, o inchid. Deschid iar prima usa, o inchid. Ma intorc la balansoar, iau ceva de acolo si ma intorc la sifonier de unde scot intr-un final niste haine. Oricare! Ma imbrac.

Ma spal pe fatza. Caut cu disperare pieptanul. Imi amintesc ca nu-l mai gasesc de doua zile, iau peria, reusesc sa-mi prind parul (stramb). Ma spal pe dinti. Ma enerveaza parul dar n-am timp sa-l prind din nou. Dau sa ma incalt – nu i-am pus Pixicii mancare!

Pun mancare la Pixica, scot mancare pentru cateii de la bloc, indes in ghiozdanul de laptop o cutie de cornulete ca sa imi iau si eu micul dejun la serviciu, arunc o privire prin camera sa vad ce am uitat: vad telefonul pe pat. Iau telefonul, ma incalt, iau bobitele pentru catei, pun ghiozdanul in spate, bag telefonul in buzunar, imi dau seama in ultimul moment ca n-am ochelarii la ochi. Recuperez si ochelarii de pe pat, arunc o privire la ceas – 9:34.

Ies. Dau sa incui. Am in mana cheile de la serviciu. Gasesc cheile de acasa, incui. Cobor, apar cateii, stau sa le dau sa manance. (Nu pot sa le las mancare, fiindca ala de-mi place mie e un bleg si ii mananca altii mancarea daca nu i-o dau din mana direct lui. In plus mai e si mofturos. Dar ce sa-i fac, daca e simpatic…) Intr-un final termin cu cateii, fac doi pasi mai departe spre serviciu si ma opresc.

9:44 – intru inapoi in casa: imi uitasem geanta! Intru, iau geanta, ma loveste brusc realizarea ca trebuie sa ma spal pe maini ca am pus mana pe catei. TREBUIE. N-am cum sa ma impotrivesc, ma spal pe maini. Mai trebuie sa fac si pipi, dar aia se poate amana pana ajung la serviciu. Spalatul insa e imposibil de amanat.😛

Ies (cu geanta cu tot de data asta), dau sa incui usa, imi amintesc ca n-am vazut Pixica inauntru. Deschid usa, nu e. Ma uit pe holul blocului, Pixica mirosea o coaja de mandarina de langa ghena de gunoi. Uah! Pixicaaaaa! Treci in casa!!! Intra Pixica. Incui. Iese vecinul, coboram impreuna cu liftul. Parca si liftul se misca prea incet azi! O zbughesc din scara lasand vecinului un „La revedereeee” plutind in aer in urma mea.

La 10:00 ajungeam la serviciu.

9 Comments »

  1. 1
    vacitim Says:

    O dimineata minunata…de povestit nepotilor.
    Eu cand ti-am trimis mesajul la 9:36, credeam ca esti deja la servici :))

  2. 2
    teribilisimo Says:

    atunci ieseam din scara.

  3. 3
    mami Says:

    oaaau, ce dimineata !!! ce nebunie nebuna !!! in ce viteza erai cand coborai panta?
    tu ai viteza a 6-a?

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Deja renuntasem la ideea de a ma grabi. Era mult prea tarziu ca sa mai conteze, oricum intarziasem de cand m-am trezit, dar mi-a luat mult sa ma prind.😀

    Si am doar doua viteze: viteza de admirat frumusetile inconjuratoare si viteza de „acum 5 minute trebuia sa fi ajuns”.

  5. 5
    Ramona Says:

    Doamne, ce imi place sa iti citesc posturile… scrie si tu mai des ca ma binedispun….🙂

  6. 6
    mami tau Says:

    ma asociez Ramonei(cu toate ca am facut-o deja) si spun scrie si tu mai des sa ne binedispunem si noi. oricum e placut sa citesti dupa ce multa vreme nu ai postat nimic?
    ai hibernat, ti-ai umplut scautl pentru sarbatori? poate ne faci cadou mai multe postari in perioada asta

  7. 7
    Razvan Says:

    Hahaha, funny!🙂
    Cele „5 minute” de dimineata sunt intr`adevar printre cele mai bune minute de somn. Oricum nu aveai unde sa te grabesti! :))

  8. 8
    sofia Says:

    :)) eu citisem duminica nebuna, intai m-am mirat de e te trezeai la 8, apoi cand ai iesit pe usa m-am gandit ca iti aduci aminte, apoi cand ai iesit a doua oara pe usa am crezut ca-ti aduci aminte in lift, apoi mi-am dat seama ca nu e duminica e dimineata:D.
    Mereu grabita, stiam eu ca am si defectula sta!

    • 9
      teribilisimo Says:

      Gigeleeeee, daca ar mai fi fost si duminicaaaa… pai o dadeam naibii de treaba si-mi luam concediu, ca eram caz grav! Iti dai seama dupa toate nebunia asta sa fi aflat ca nu trebuia sa fiu la seriviciu? Ar fi fost rasul de pe lume!😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

