Sigur nu e sambata?

Ieri am avut o seara placuta, cu prietenii, putina treaba scriind diplome, putin film cu bruce willis, multa prajitura buna facuta de simona, asa de bine si relaxant ca se pare ca am ramas cu senzatia ca a fost sambata. Asa de pregnanta senzatia ca, uitandu-ma, tarziu in noapte, pe niste benzi desenate care-mi plac si care se actualizeaza zilnic, nu intelegeam de ce au ramas miercuri. M-am uitat la comentarii, sa vad daca e vreun motiv serios pentru care nu s-a actualizat de miercuri incoace, am dat 2-3-4 refresh-uri, ca voiam sa vad si eu „episoadele” de joi, vineri si sambata, sa ma amuz un pic inainte sa ma culc. Abia 30 de secunde mai tarziu am realizat ca E MIERCURI!!!  (sau bine, joi, dar de foarte putin timp)

Oricum, daca incep de miercuri cu weekendul, e o saptamana taaaaare frumoasa. 🙂

Ca sa adaug la frumusetea weekendului prelungit, maine plec la Bucuresti, sa vad oameni dragi si sa ma simt un pic plecata de acasa, si ieri am aflat ca vine Roxette la bucuresti pe 30 mai 2011, asa ca astept sa apara biletele, ca sa-mi cumpar! :))) Mai vine cineva?

3 Comments »

  1. 1
    Glumetzu Says:

    Tu ce benzi desenate citesti? Da-ne si linkul. Eu citesc http://questionablecontent.net/

  2. 3
    Elena Says:

    Eu! 😦 As veni de mama mama …Fir-ar al naibi! Ca nu pot


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

