Eu, noua si imbunatatita

Am stat un minut intreg sa ma gandesc ce titlu pun la articolul asta, pina sa imi cada privirea pe o traducere aiurita stil wordpress din engleza la incarcarea de imagini aici pe blog – „Încărcare/Înserare ” – si am uitat complet de titlu, gandindu-ma ce înserare frațioare, ca e miez de zi?! Apoi am pus si eu un titlu tradus din engleza, pe principiul ca acolo suna mai bine. 😀 (daca nu ati inteles nimic, e ok, nu e obligatoriu!)

Am inceput o campanie constienta, desi nu foarte activa pe alocuri, de a ma imbunatati si redefini. Tot simteam nevoia si oricum o faceam inconstient, insa partea cu constientizarea e importanta, fiindca asa pot sa decid experientele si gandurile si oamenii care ma transforma. Tot ma punea o prietena sa vad un film de dezvoltare personala pe care-l refuzam din principiu, fiindca… doar sunt un om inteligent, stiu tot ce spun oamenii aia acolo, gândesc, nu trebuie sa-mi spuna cineva, nu trebuie sa mi se dea mura-n gura ce sa fac sa am o viata mai buna ca eu îs prea tălîmbă să mă prind singură. Știu că sunt stăpînă pe viața mea, că dacă vreau se poate, că trebuie să gândesc pozitiv și alte asemenea pe care le auzi în filme motivaționale. De ce-mi trebuie un film, să-mi spună asta?

Ok, nu-mi trebuie. Dar e util să-mi amintească din când în când, imi zice prietena care mi-l recomandase. Și am văzut primele 20 de minute din film, și avea dreptate. Am sa văd și restul, fiindcă ȘTIU toate astea, dar nu le aplic mereu conștient. Gândesc pozitiv, dar oare o fac mereu? Mă aștept să mi se întâmple lucruri bune, dar n-ar fi mai simplu dacă le-aș invita, dacă le-aș ajuta puțin să ajungă la mine? 🙂

Întotdeauna am fost de părere că Universul converge spre ceea ce vrei tu, dacă vrei cu suficientă putere şi insistenţă. 🙂 Universul complotează pentru a-ti împlini dorințele. Serios, chiar o face. Trebuie să știi ce vrei, însă. Și trebuie să fii sigur că vrei. Și mai trebuie, ca o notă personală, să aibă atributele potrivite – nici prea specifică, nici prea materială, nici in detrimentul cuiva…

Ei, trecem peste dorințe și revenim la A new and improved Me!  Trebuie să îmi fac niște reguli pe care să le respect si pe care să le dau mai departe, în caz că și voi avețti nevoie de reamintire uneori. Pentru moment setul de reguli pe care-l cristalizez pe loc ar fi cam așa:

  • Gânduri pozitive!!!!!!! Tot timpul, chiar și când sunt tristă, trebuie să existe ceva bun în viitor pe care mă pot concentra, o carte, o vizită, un film, o excursie, un concert, o ieșire cu prietenii, o prăjitură, pixica torcând pe pieptul meu diminețile de weekend când lenevesc în pat…
  • Oameni buni în jurul meu – oameni pe care sa-i pot iubi, de la care sa învăț ceva, pe care să-i admir, cu care să pot împartăși o experiență, un gând, o nebunie, un banc, un film, alături de care să mă simt mai bine si mai bună, alături de care să pot schimba ceva în bine, fie în viața mea, fie în a altora.
  • Experiențe variate și mai dese – rutina e plăcută, e confortabilă, dar nu te ajută să afli ceva despre tine sau despre alții. Nu trebuie să fie sporturi extreme sau concerte în fiecare weekend, poate sa fie și o plimbare cu bicicleta, un bilet la teatrul de papusi sau un picnic la padure cu prietenii.
  • Cunoașterea propriului Eu – aici n-am gasit o descriere mai buna, puteam merge pe „depășirea limitelor”, dar nu e asta, și în plus nici nu-s de acord cu termenul, fiindcă dacă le depășești nu erau limitele tale, nu-i așa? Puteai mai mult de atît, doar că n-ai vrut sa încerci pînă acum. Dar nu e vorba de testarea asta a limitelor proprii, fiindcă asta sună obositor, iar ce voiam eu să zic era să descoperi și apoi să continui să faci ceea ce îți place, te face să te simți bine, te pasionează, te relaxează, te face să zîmbești. A, așa, și o regulă foaaarte importantă:
  • Zâmbește! Mult, des, bucură-te de tot ce e în jur, râzi, îmbrățișează, iubește! Oricât. Orice. Ei, nici chiar așa! Dar tu știi mai bine. 🙂

Și nu respecta niște reguli date la liniuță de mine mai sus, care sunt și incomplete și insuficiente. Doar bucură-te de viață, dar încearcă să o faci și în mod conștient, înconjoară-te de ceea ce te face sa te simți bine și să fii mai bun.

În curând o să fac filme motivaționale de dezvoltare personală, nu-i așa? 🙂 Numai dacă îmi doresc cu adevărat. 😉 😛

5 Comments »

  1. 1
    vacitim Says:

    Frumos 🙂 Mult succes! Inceputul e in zambet si vointa, intr-adevar 🙂

    Marile realizari sunt atinse nu prin putere ci prin perseverenta. – Samuel Johnson

    Intr-un cuvant pot rezuma tot ceea ce am invatat despre viata: continua. – Robert Fros

    • 2
      bau Says:

      despre ce film e vorba?
      eu incerc chestia cu iubitu: orice, oricat

      • 3
        teribilisimo Says:

        „the secret” ii zice filmului, e unul de a facut valuri de vreo 2-3 ani incoace, doar ca eu nu stiam de el, ca dupa cum ziceam mai sus, nu ma uit la de-astea. 🙂

  2. 4
    Danutza Says:

    Sunt alaturi de tine 😀 Ma ofer sa-ti reamintesc partea cu imbratisarile zilnic

    Mai stii cum zice Donkey din Shrek „I think I need a hug” :))

  3. 5
    animal00 Says:

    avea chinejii o zicere simpatica: bull fucking shit.

    Cand ajungi sa te gandesti „mmmm tre sa gandesc pozitiv” esti pe primul loc la cautarea depresiei. Pentru ca la un moment nu o sa mai gasesti niica pozitiv si atunci crapi.
    accepta cacatu, dar nu-l baga in seama. Treceti acolo pe lista cu „to do” – improvizeaza mai des 😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

