Se termina sau incepe toamna?

Bine-am revenit! Pe blog adica, fiindca n-am mai fost plecata nicaieri. Insa si de cand am fost plecata, la mijloc de septembrie, n-am pus nici o poza. Sa-mi fie rusine! Pai asa tratez eu cititorii de pe blog, cu absenta?  Ar trebui sa va arat poze din Napoli si din sudul Italiei, sau poze de la curatenia nationala LDIR, insa mai nou sunt lenesa, fiindca le pun doar pe facebook.

Da dom’le, am intrat pe facebook, dupa ce rideam de tata ca si-a facut cont, el si toti pustanii, acum am intrat si eu si am vazut ca pe facebook nu-s (doar) pustani… Bine, nici ca tata nu-s multi, dar oricum, eu nu ma simt chiar in afara elementului meu.  Cred ca am devenit putin dependenta de facebook pentru moment, fiindca tot intru de cate ori am timp, sa vad ce se mai scrie, ce se mai asculta, ce articole se mai citesc si la ce se mai da „like”. Cum se poate sa fi trait fara sa stiu ce le place tuturor celor peste 100 de prieteni de pe facebook, pina acum? Sau fara sa ii anunt pe ei ce-mi place mie?!  Ca e clar, asta e si mai important, sa stie ca si mie-mi place Shrek, nu cumva sa creada ca nu! Si Mika Waltari si libraria nu stiu care! (mai si citesc, adica) Si Andanapan, fir-ar sa fie, ca de cand am vazut-o la cineva si am dat like pe ea nu-mi mai iese din cap – cred ca am si visat ceva cu asta, Andanapan si Franzela Fermecata! Suna ca Praslea si Merele de Aur, nu-i asa? E o firma de panificatie din Baia Mare parca… Dar suna prea misto 😀

Sa va spun ce e si mai grav? Imi e rusine, dar asta e… E ca uitatul la telenovele (apropo, sa imi aduceti aminte sa va zic si de asta!), o faci dar nu vrei sa stie toata lumea: ma joc Farmville. Imi ar, imi seman, imi recoltez, cresc animale, culeg pomi fructiferi, fac vin, adun oua si mangai pisici. Cresc porci, vaci, cai, capre, oi, rate, gaini, llame, iepuri, pinguini si tot felul de alte oratanii pe care nici nu le cunosc bine, dar se pare ca isi gasesc singure un rost la ferma mea. Si din cand in cand ma apuca cheful sa le mangai pe toate si sa vezi ce de inimi plutesc atunci prin aer. Numai dragoste si fericire la ferma aia. Asta pina uit sa recoltez si mi se usuca mazarea pe camp, sau nu mulg vacile sau nu hranesc porcii, si atunci … ah, atunci nu se intampla nimic, fiindca e virtuala, dar imi inchipui eu cum ar fi de fapt, bazandu-ma pe amintiri din copilarie. 😀 Apropo, n-am cocosi! Am un curcan, n-am curci, si am gaini, dar n-am cocos. Curcanul se simtea singur asa ca am rugat pinguinul sa-i spuna bancuri. Llamele s-au imbracat in poncho si si-au pus sombrero, cu exceptia uneia care n-are haz. Porcii s-au inmultit alarmant si planuiesc in secret de ceva vreme, incat ma tem de o rasturnare de situatie a la Ferma Animalelor. Caprele au format un cor si repeta cantece de haiducie, oile aplauda din cand in cand si cer bis-uri, pisicile stau la soare si pandesc o cartita care si-a facut si ea casa la ferma, iar iepurii discuta politica toata ziulica. Am un cal frumos si o vaca alba pe care le tin la vedere, si doi cerbi care rontzaie tot timpul dintr-un mangrove tree.  Am chiar si utilaje, dar le tin in garaj ca n-am loc de ele, la cate animale am la ferma… Ba am si o caruta cu fan si doi tauri voinici care o plimba de colo-colo cand au chef, si o ceata de taurasi mici care s-au strans intr-un fan-club si viseaza sa creasca si ei sa plimbe carute cu fan.

Deci… intelegeti voi… Farmville cere un pic de imaginatie ca sa nu te plictisesti, insa daca o ai… merita. 😀

De ce am pus eu titlul ala cu toamna la articol? Probabil fiindca nu stiam ce sa scriu si ma gandeam sa scriu despre vreme, dar ar fi plicticos si previzibil, cu asa un titlu, nu? Mai bine sa va zic de telenovele, ca tot ziceam mai sus sa-mi amintiti. Sau poate nu vreti sa auziti? Ca nu-mi amintea nimeni, vad! Bineee, atunci nu mai zic. Si-asa nici nu voiam de fapt sa va spun. Poftim! Tac!

Mi-a trecut si durerea de cap care ma tine de ieri. Am zis sa incerc cu cafea. A mers! Asta inseamna, mi se sopteste din public, inseamna ca as avea tensiunea…. cum? cum? nu aud bine, zi mai tare! Eh, stiti ce, mai bine va zic de telenovela, ca la astea cu tensiunea vad ca am nevoie de studiu. A, nu, tot nu? Ok, atunci sa va reamintesc ca eu tocmai am baut cafea, si pentru cine nu stie ce fac eu cand beau cafea, am un mesaj:

HAPPY, HAPPY, JOY, JOY! HAPPY, HAPPY, JOY, JOY!

Problema e ca stau pe scaun si singura miscare pe care o fac e cu degetele pe taste, asa ca in curand s-ar putea sa iasa fum din tastatura la nivelul de hiperactivitate pe care il prevad. Poate trebuie sa ies la o plimbare. Si sa nu mai beau cafea prea curand. Dar bine, acum a fost pe motiv medical… Si e timp destul sa-mi treaca pina pe seara cand iesim la… cafea?!!

16 Comments »

  1. 1
    Ramona Says:

    No more coffee for you tonoght, Diana… maybe a forest fruits tea… si o placinta de-aia buna cu mere si scortisoara 🙂

    • 2
      teribilisimo Says:

      hai maaa, o cafea pentru mine cu dedicatie pentru tine 😀
      😛

      nu, no more coffe for me, ca altfel ma prinde dimineata treaza… dar nici „herbal tea”, ca ma demoralizeaza ideea. Vedem diseara ce optiuni am 🙂

  2. 3
    diana Says:

    in sfarsit! bine ai revenit . cu putin umor cu putina autoironie e exact ce trebuie sa citesc in dupaamiezele astea de tomna.

    • 4
      teribilisimo Says:

      Heeeeey!!! WTF?! Am personalitate multipla? N-am scris eu asta… ar fi si culmea sa ma intampin singura… Ah, scuze, n-ar fi culmea, asa am inceput si articolul…

      Dar totusi! Who is this?!!!

  3. 5
    diana Says:

    despre ce placinta e vorba?
    vreau si eu

    • 6
      teribilisimo Says:

      umm… eu as prefera din aia cu branza… dar poate impartim una 😛

      (OMG! am innebunit de tot?!! vorbesc cu mine?!!!)

  4. 7
    diana Says:

    ciudat lucru. esti ubicua?
    cu branza dulce vreau si eu

    • 8
      teribilisimo Says:

      Sigur ca vrei cu branza dulce… adica… sigur ca vreau cu branza dulce… asa am si zis…

      • 9
        teribilisimo Says:

        In sfarsit pot sa am o conversatie cu mine insami fara sa stiu dinainte ce am sa spun… interesant 😀

  5. 10
    diana Says:

    stii teoria turmei ?
    cand alearga turma alearga cu viteza celui mai slab membru si daca este atacata primul prins este evident cel mai slab dar asta face ca turma sa alerge mai repede si sa fie mai sanatoasa deci este prctic in beneficiul ei.
    cafeaua(sau alchoolul) la unii oameni ataca celulele creierului pe cele mai slabe bineanteles si deci ii face sa gandeasca mai rapid si mai sanatos.

    • 11
      teribilisimo Says:

      adica.. ori beau cafea, ori ma uit la documentare pe animal planet… cam tot acelasi lucru? nu vreau sa moara viteii ca m-a atacat cafeaua!!!

      si daca gandesc mai sanatos dar cu mai putini neuroni… sigur e mai sanatos?!!! ca uite, ajung sa vorbesc de una singura… ma indoiesc ca am dreptate in ce zic mai sus…

  6. […] This post was mentioned on Twitter by s.c. Andana Pan s.r., s.c. Andana Pan s.r.. s.c. Andana Pan s.r. said: Cine ne-a visat azi-noapte?? :)) https://teribilisimo.wordpress.com/2010/11/04/se-termina-sau-incepe-toamna/#comments http://fb.me/JsxsWSB8 […]

  7. 13
    vacitim Says:

    Aici sunt doua articole intr-unul: al propriu-zis si comentariile :d

    Bine ai revenit…asa in forta….asteptam noi detalii legate de facebook, de toamna, de tine si de ubicuitate 🙂

  8. 14
    animal00 Says:

    deces atatea diane?

  9. 16
    Danutza Says:

    Am ras de m-am prapadit la povestea cu si despre cafea, rezultata in urma consumului de cafea =))

    Nu mai zic de comentarii, de-abia mi-am sters ochii sa vad tastatura ca sa scriu.
    Deci sa ne anunti dinainte cand bei cafea, iti iei o sirena de-aia ca pt bombardamente, da ? 😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

