Nu am peruca :(

[LATER EDIT: Am cumparat peruca – nu e rosie, e roza, dar acum am! (a scapat mielul de plus!) 😀 O sa fac poze in costum, sa ma vedeti :D]

De ce  e asta o problema? Fiindca poimaine trebuie sa ma transform in Regina de inima rosie din Alice in tara minunilor si fara peruca nu cred ca imi va iesi. Mi-am facut sceptru, imi fac coroana, imi modific rochie, imi lipesc carti de joc pe ciorapi daca trebuie, exersez tot timpul in gand si cu voce tare „Off with her head!!”, am gasit prietena sa ma vopseasca alba pe fatza, tot ce-mi lipseste este peruca mare si rosie – si un cap mare, dar aia nu prea am cum sa modific…

Mi-ar mai fi utile cateva accesorii, ce-i drept, ca un flamingo cu care sa joc crichet, vreo cativa soldati imbracati in carti de joc, un palarier nebun si un iepure de martie dupa care sa alerge ostenii mei, dar pot trai si fara astea… Insa peruca e absolut necesara. M-am gandit sa scalpez papusi cu parul rosu, dar nu merge, ca papusile sunt mici si-mi trebuie multe, si pe deasupra parea complicata treaba scalpatul, din cea am vazut in inglourious basterds. Pe deasupra, nu am vazut nici o papusa cu parul rosu zilele astea, asa ca varianta asta cade total.

Am mai vazut o peruca de clown jumate rosie si jumate albastra, dar asta imi trebuia doar la costum de stelista fanatica, asa ca nu merge. Oare se poate vopsi jumatatea albastra? In rosu… ?

Am mai vazut si un miel de plus rosu si cret. L-am numit mielul de sacrificiu, fiindca in caz ca nici seara asta nu gasesc peruca rosie s-ar putea ca mielul ala sa moara. Din nefericire nu e chiar grozav pe post de peruca, dar alta solutie nu vad decat sa-mi schimb costumul. Si imi place prea mult… 😦

Tineti-mi pumnii, seara asta trec pe la inca un magazin de costumatii, petreceri si tampenii, poate gasesc acolo vreo claie de par rosu.

Lasă un răspuns

