Se poate crea viata in frigider?

Se pare ca trebuie sa am grija sa mai scot chestii din frigider din cand in cand…

Tare mi-e teama ca sunt pe cale de a descoperi versiunea frankensteiniana acvatica frigorifica. Inca putin timp si un pic de curent electric probabil… Sau poate merge si fara curent? Dar sa va povestesc…

Dupa cateva nopti in care am dormit putin de tot, in sfarsit azinoapte m-am culcat inainte de ora 3 si am dormit, cu o scurta pauza de hranit pixica, pina la ora 8 jumate, ignorand cu succes telefonul care a incercat miseleste sa ma trezeasca la 8. Insa pauza de hranit pixica e foarte importanta, fiindca la 5 jumate dimineata, mergand ca un zombie prin casa, creierul meu alege sa fie numai pe jumatate treaz si sa execute actiuni automate. Anume ma duc la toaleta, chiar daca nu am nevoie, fiindca asta crede el ca e normal sa fac atunci cand ma trezesc, apoi ma duc si pun mincare la pixica, chiar daca pixica mai avea mincare in farfurii, apoi trebuie sa beau apa si sa ma pun la loc in pat. Si aici creierul meu a ales sa ma surprinda.

S-a trezit suficient cat sa imi sugereze ca as putea bea ceva dulce in loc de apa. Poate ca i-era foame, ca stiu ca ii place mult zaharul, insa in orice caz, m-a trimis la frigider, pe care l-am deschis, am deschis vag ochii sa vad unde-s sticlele, am pus mina pe ceva colorat pe care scria prigat activ, am inchis ochii la loc si am baut… pina cand am simtit pe buze ceva care nu mai semana a lichid. WTF?!!!!

Surprizele de felul asta au darul de a te trezi instant, asa ca am deschis larg ochii, am dat sticla jos de la gura si cu o senzatie intre BLEAH! si WTF! m-am uitat peste ce am dat?! In lichidul rosu plutea ceva nedefinit, amorf, nu tocmai solid, dar deloc lichid. M-am uitat la sticla din nou si abia atunci mi-a rasarit in minte intrebarea „ce cauta sticla asta la mine in frigider? cine a luat-o si mai ales de cand e desfacuta??”. Si cum conexiunile deja se faceau simtitor mai repede, mi-am dat seama ca in mod cert in ultima luna nu am cumparat decat suc la cutie, deci… umm… BLEAH!!!!

M-am uitat  mai cu atentie la forma aproape sferica, de vreo doi centimetri in diametru, ce plutea linistita in lichid – oare misca? Din fericire nu. Insa nu cred ca sunt foarte departe de a obtine viata la mine in frigider. Ma bate un gand sa verific si alte recipiente… Mai e o felie de pizza care sta de o saptamana pe raftul de sus al frigiderului, un pateu desfacut de o perioada de timp necunoscuta… Apoi am revenit cu gandul la PE CE MAMA NAIBII AM PUS EU GURA?!!

Am lasat sticla jos linga frigider si am ramas pe loc, nedumerita: acum ca tot am baut din lichidul in care inoata „chestia”, ce fac? Nu cred ca merge sa beau spirt sa ca ma dezinfectez… Da, din fericire ma trezisem indeajuns sa imi dau seama! Insa nu am reusit sa ajung cu gandul la apa de gura… Cred ca trebuia sa fiu mai odihnita pentru asa revelatii. Singura solutie a fost sa ma duc inapoi sa dorm.

Dimineata cand m-am trezit am uitat de toata treaba, pina acum juma’ de ora cand mi-a venit iarasi in minte. Sticla e si acum linga frigider si ma intreb daca, scos de la hibernare, organismul dinauntru va prinde viata pina sa ajung eu inapoi acasa. Oare pixica e in pericol??

Azi fac curat in frigider!!!

13 Comments »

  1. 1
    Ramona Says:

    Cah, cah, cah!!! Verifica, te rog mult, diseara, si ingredientele pentru cheescake… sa nu avem surprize… in cazul in care ma deplasez pana la tine… sa nu cumva sa constat ca obiectul muncii a prins picioare si a fugit… :)))

    • 2
      vacitim Says:

      Ei, prin pregatire, fierbere, coacere se mai pierd din proprietatile inintiale 😛 So, we should be safe :))

      • 3
        Ramona Says:

        reteta de cheese cake pe care o stiu eu nu implica coacere, fierbere… in schimb, trebuie sa lasam prajitura la frigider peste noapte… asa ca… ar fi bine totusi sa avem un frigider curat!!! 😀

      • 4
        vacitim Says:

        Ei, atunci, Ramona, nu ne ramane de sperat decat ca va ingheta totul acolo si ca nu va migra nimic si nimeni spre cheesecake dinspre vreun colt al frigiderului :d

      • 5
        teribilisimo Says:

        bai, serios, azi fac curat in frigider! 😀 n-o sa mai fie nimic periculos pina ajunge cheesecake-ul acolo!

      • 6
        vacitim Says:

        Serios :)) Cand nu te-am crezut noi pe tine si cand nu te-am sprijinit ? :d
        Eram doar ingrijorati pentru binele tau :)…..si al nostru 😛

  2. 7
    teribilisimo Says:

    😀 tu-ti dai seama ca am scris tot articolul asta zambind fiindca ma gandeam cum vei reactiona cand citesti tu? 😀

    ingredientele le-am cumparat joi, deci sunt ok 😛
    eu sunt inca ingrijorata pentru pixica.

    • 8
      vacitim Says:

      Ramona este cea care este barometru pt tampeniile pe care le facem noi. Daca ea este binevoitoare inseamna ca nu am facut prostii prea mari si prea grave :d

      Da, cu putina atentie si noroc, se poate crea viata in frigider :d

  3. 9
    vacitim Says:

    Eu sunt absolut sigur ca povestea de dimineata e semn de la destin. La fel ca in copii capitanului grant, in sticla era de fapt un mesaj ascuns, de mare importanta. Acum, mesajul, in parte inghitit, te va ilumina la un moment dat, asa ca sa asteptam cuminti si increzatori.
    Nu, pixica nu este in pericol! Ea este singura care poate sa descifreze mesajul :d
    Have fun la curatenie 🙂

    P.S.: eu de cate ori ma trezesc noaptea, nu fac ce ti-am spus azi ca am facut noaptea trecuta, beau apa si ma intorc pe partea inversa celei in care m-am trezit 😛

  4. 10
    Danutza Says:

    Numai tu poti sa inventezi asa ceva dintr-o chestie uitat in frigider :))
    Eu doar inchid ochii si arunc „noua forma de viata” direct la gunoi 😀

    Ca sa stii ca nu esti singura cu pisica in pericol

    P.S. on second thougt: mwhahahhahahaha

  5. 13
    Danutza Says:

    I am EVIIIIIIL!!! 😛


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

