We did it! Felicitari echipei! Felicitari voluntarilor! Felicitari judetului!

La fix o luna dupa ultimul articol de pe blog va anunt ca am facut-o! Curatenia in Romania am facut-o ieri. Cu totii.

Acum 5-6 saptamani ne-am format ca echipa si ne-am apucat serios de proiect, si in foarte putin timp am organizat un judet intreg. Am de ce sa fiu mindra de echipa mea. Alaturi de ei am certitudinea ca ne va iesi orice ne propunem sa facem.

Argesul a iesit pe locul 3 in tara ca numar de voluntari si chiar daca a plouat in draci in jumatate de judet, s-au strans cantitati impresionante de gunoi. Ba si mai mult, s-a facut colectare selectiva! Ca sa citez din comunicatul de presa si sa va dau cifre exacte (partiale, ca nu stim inca numarul de saci de la toate primariile): Arges – 10.800 de voluntari – 16.700 de saci – 100 de localitati implicate.

Georgiana, Marin, Daniela, Ramona, Nicusor, Adriana, Oana, Lavinia, Teia, Vero, Cristi, Mihai, Gabi, Beatrice, Alex, Dragos, Sorina, Cata, Mircea, si toti ceilalti din echipa pe care i-am sarit din greseala,  sunteti grozavi!

17 Comments »

  1. 1
    vacitim Says:

    Merci frumos! Eu zic ca ai sarit cu siguranta o persoana fundamentala:Diana, nu stiu daca o cunosti🙂
    Motiv pentru care fac o metamorfoza gramaticala: din sunteti in suntem!

    • 2
      GEORGIANA Says:

      Asa este impreuna ne va iesi orice ne propunem!!
      Si eu va multumesc ca ati fost alaturi de mine, nu am fi reusit sa ne organizam asa repede si bine fara implicarea trup si suflet a fiecaruia🙂
      Va imbratisez >:d<

      • 3
        Ramona Says:

        Cum ramane cu filmul ala? Va dati seama ca ar fi prima intalnire al carei scop nu este de a planifica si organiza Ziua Z?😀

      • 4
        teribilisimo Says:

        Filmul ramane maine la 8 la mine. Si poti fi convinsa ca se va vorbi in special tot despre ziua Z, primarii, APM, gunoaie, saci si mormane, pina sa inceapa filmul😀

      • 5
        vacitim Says:

        si ca sa nu sune totul a work, no fun vom imparti si pozele facute pe 25 :d. e punct pe ordinea de seara :)) stabilit de sefuș in curtea caruia scriem :))

  2. 6
    danutza Says:

    Nu uitati de minuta pre-filmului, sa stiu si eu ce se mai intampla😀

    Va urez vizionare placuta de pe acum si va imbratisez cu drag >:D<

    • 7
      vacitim Says:

      sure thing! dc vrei, facem si minuata filmului. m-as oferi eu, dar tare imi e teama ca as trece prea multe detalii istorice :d
      multumim mult! si noi te imbratisez, iti uram distractie maxima si te asteptam pentru alte proiecte, planuri, nebunii…..;)

  3. 10
    teribilisimo Says:

    Cred ca o sa ascund toate hartiile din casa, sa nu cumva sa se tina minute! Eu nu stiu s-o tin, dar ma sperie si s-o citesc! mai bine fara!

    • 11
      vacitim Says:

      si ce facem daca ne vine idea sa o scriem pe laptop?😛

      • 12
        teribilisimo Says:

        umm…. se confisca la usa?… tai curentul si stam la lumina lumanarii? dar apoi nu stiu cum mai vedem filmul…

      • 13
        vacitim Says:

        gata! stiu! ne intampini la usa cu o declaratie pe care o semnam si in care ne angajam sa nu folosim laptop-ul decat pt a face schimb de poze :d

  4. 14
    Liana Says:

    Felicitari, copii!
    Si cand ma gandesc ca autoritatile din Arges initial erau reticente ca se poate misca ceva in acest judet. Iata ca se poate!🙂

    Iata ca se poate!
    Felicitari inca o data voua!

    • 15
      teribilisimo Says:

      Nici macar noi nu eram sigur la inceput!😀 Acum avem incredere. Multumim.🙂

      Felicitari mai ales tie! Ma tot intreb ce urmeaza sa faci la anul?🙂

    • 16
      vacitim Says:

      Multumim, Liana! Felicitari si voua de la centru pentru ca totul de la voi a inceput🙂
      La cat mai multe astfel de evenimente frumoase!

  5. 17
    Evil Says:

    Felicitari si voua!! Buna treaba!😉


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

