Poze din Florenta

Tocmai mi-am dat comanda de vreo 250 de poze la carrefour foto. Am strans pozele facute vara asta si se pare ca sunt suficiente ca sa prind oferta de pret redus. Cele mai multe sunt din Florenta, si revazandu-le pe toate mi-am adus aminte ca aici pe blog nu pusesem decat Pisa si Cinque Terre, asa ca iata cateva poze din Florenta – foarte putine, stiu, dar pentru mai multe dati click pe oricare dintre ele si ajungeti la photobucket unde sunt mai multe si mai mari.

Florenta de sus

Florenta in asfintit, podurile de pe Arno

mireasa

Fotografii de nunta la Florenta 🙂

florenta

Florenta, in oglinda.

florenta ponte vecchio

Ponte Vecchio, cu putin dramatism al culorilor.

florenta ponte vecchio

Ponte Vecchio la rasarit

Nu e nici o poza cu Domul din Florenta, dar ce sa-i fac daca podul era mai fotogenic si a iesit mai frumos? Am pozat si domul, fiti fara grija, are si el zeci de poze, cateva sunt si pe photobucket, dati click pe oricare dintre pozele de mai sus si ajungeti acolo.

Lasă un răspuns

