Jumatate de zi la Pisa

– scriam pe mobil chiar a doua zi dimineata si ma gandeam sa pun pe blog, dar… m-a furat peisajul 🙂 asa ca va arat acum ce scriam atunci –

Sunt in tren spre La Spezia, spre Cinque Terre, si, uitandu-ma in jur, par a fi singura fara o carte, asa ca daca nu pot citi, macar sa scriu. Am ipod-ul cu carti audio la mine, dar imi place sunetul trenului asa ca il las sa ma relaxeze, prinzand pe piele soarele de dimineata strecurat prin geam. As inchide ochii dar nu mi-e exact somn si pe deasupra vreau sa scriu despre Pisa cat inca a „proaspata”.

In incercarea de a-i toci drumurile am luat-o la picior de cand am ajuns (pe la 16:00) si pina seara pe la 23:00. Atit am avut timp, dar Pisa nu e asa de mare. Inca o jumatate de zi si am fi terminat-o. 🙂 Ca sa avem un mic avantaj am inchiriat o bicicleta dubla, dar avantajul vitezei s-a echilibrat cu dezavantajul aceleiasi viteze, fiindca am vazut mai multe dar din mersul bicicletei, fara sa stam sa le admiram pe indelete si sa facem poze. Calatoria insa a meritat, in trafic cu bicicleta e haios, si pe deasupra uneori nu mai conta peisajul ci doar amuzamentul pedalatului ‘cu pasiune’ pe stradutele goale unde nu erau nici masini si nu riscam sa accidentam nici alti turisti.

Bicicleta am inchiriat-o de linga turnul celebru, dupa ce ne facusem poze in soarele serii si dupa ce incepusera sa ne doara talpile, insa din nefericire n-am putut-o lua acasa, asa ca tot pe picioarele noastre obosite am strabatut orasul inapoi spre camera inchiriata. Bine ca e mic. Orasul.

Mic si dragut, cam ne-aranjat si cu tencuiala cazuta ici si colo, cu lucrari de renovare pe linga terasele si magazinele sin Borgo Stretto, dar placut, plin de turisti [ca de altfel cam toata Italia], cu strazi inguste, case vechi, multe cladiri interesante. Din Pisa am ramas cu 3 vederi, vreo 150 de poze si 2 bataturi la picioare. 🙂 A, si cartea de vizita a locului unde am dormit tare confortabil, un apartament linga aeroport (care e la vreo 20 de minute de centru, in Pisa – v-am zis ca e mic, nu?)

Trebuie sa inchei aici pentru ca trenul trece pe linga castele-cetate vechi si interesante, orasele cocotate pe virfuri de munti, sau locurile de bastina ale marmurei de Carrara si nu vreau sa pierd privelistea.

Va pup.

Click pe poze pentru a vedea albumul cu Pisa.

Noi in Pisa

Noi in Pisa

Domul din Pisa

Domul din Pisa

Chiesa di Santa Maria della Spina

Chiesa di Santa Maria della Spina

Cu bicicleta dubla

Cu bicicleta dubla

Click pe poze pentru a vedea albumul cu Pisa.

Lasă un răspuns

