O zi la mare

O zi, adica 24 de ore, hai 25 jumate, fiindca atit s-a putut, dar a fost asa de bine sa ajung acolo incat nu conteaza ca am stat atit de putin. Am stat in apa pina mi s-a facut frig, m-am uscat la soare,  mi s-a carliontat parul, am mincat numai prostii (si inghetzata!), am ascultat muzica seara pe plaja, m-am uitat la stele, am vazut delfini, am mangaiat catei, am facut poze, am calcat pe toate scoicile de pe plaja, am vazut meduze, am mincat caise, am avut nisip in slip, am facut turn din pietre colorate, am stat in balansoar dimineata devreme si m-am uitat la rindunele…  si apoi am facut toate astea din nou, si apoi iar, pina cand a trebuit sa plecam.

delfinul si pestele

delfinul-si-geamandura

Lasă un răspuns

