Proiecte noi

Fiindca in acelasi timp, printr-o coincidenta curioasa, am prea mult timp si nu prea am timp deloc, m-am gandit sa mai inghesui cate un proiectel sau doua in serile mele. Mai ales ca vreau sa ma uit la meciuri, dar unele ma cam plictisesc, ajung ca in timpul lor sa-mi ocup timpul cu altceva.

Ok, ok, am dus cam departe joaca asta cu timpul, e timpul sa ma opresc. Desi… trebuie sa gasim timp si de glume in timpurile astea.

Ce voiam sa va arat, repede inainte sa imi arunc costumul de baie, colacul si periuta de dinti in ghiozdan si sa plec la mare, sunt cateva poze cu proiectelele mele de saptamina asta.

tabloul cu priviri

Tabloul cu priviri

Arata mai bine in realitate si cred ca mai ii trebuie ceva prin spatiile goale, deci inca nu e chiar terminat, dar imi place ce-a iesit. Si mai am 4 poze pentru unul mai mic.

Si acum doua zile am inceput o alta chestie, o… lampa mai altfel. Originalul pe care incerc sa-l copiez e aici: http://www.davidgraas.com/products/details/not-a-lamp si pentru moment proiectul e „in productie”. Am gasit o cutie, cam mica, dar buna, am trasat desenul si am decupat una dintre fetze. Deci jumatate e gata, dar pe parcurs mi-am dat seama ca e tare greu de taiat cartonul cum trebuie cu uneltele pe care le am, insa perseverez. Partea buna e ca pisica a fost in inspectie si a aprobat pozitiv, dupa cum se vede in pozele cele care urmeaza:

pisica in inspectie

Pisica in inspectie

pisica in cutie

Aha, vezi ca aici mai e o bucatica ce trebuie taiata! Dinauntru se vede mai bine.

[o saptamina mai tarziu: I-am aratat Pixicii articolul asta si i-am citit ce-am scris (fiindca are doar 3 ani, nu stie inca sa citeasca) si s-a suparat ca am spus ca a aprobat proiectul meu tip veioza, fiindca ea de fapt a zis in primul rind ca nu e terminat si pe deasupra nici nu prea are loc sa intre pe gaurile alea, asa ca a luat in propriile gheare misiunea de a largi putin formele decupate de mine, si ieri dimineata m-am trezit ca isi facuse ditamai gaura de intrare, rupandu-mi mie decupajele delicate
Acum daca am chef sa-mi mai fac veioza trebuie sa discut intai cu ea, fiindca a decis ca acea cutie ii apartine si daca vreau s-o iau trebuie sa stabilim dinainte cat si cum vor fi gaurile de intrare si iesire.]

 

1 Comment »

  1. 1
    teribilisimo Says:

    I-am aratat Pixicii articolul asta si i-am citit ce-am scris (fiindca are doar 3 ani, nu stie inca sa citeasca) si s-a suparat ca am spus ca a aprobat proiectul meu tip veioza, fiindca ea de fapt a zis in primul rind ca nu e terminat si pe deasupra nici nu prea are loc sa intre pe gaurile alea, asa ca a luat in propriile gheare misiunea de a largi putin formele decupate de mine, si ieri dimineata m-am trezit ca isi facuse ditamai gaura de intrare, rupandu-mi mie decupajele delicate 😦
    Acum daca am chef sa-mi mai fac veioza trebuie sa discut intai cu ea, fiindca a decis ca acea cutie ii apartine si daca vreau s-o iau trebuie sa stabilim dinainte cat si cum vor fi gaurile de intrare si iesire.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

