Noua mea pasiune – fotbal :)

Ma uit la cupa mondiala, la goluri, la joc, la pase, la faze tari, comentez deciziile arbitrilor, tin cu unii sau altii, discut meciurile cu baietii din birou, dar mai ales si mai ales fac pronosticuri de clasamente. Cine iese lider in grupa A, cine joaca impotriva Argentinei, se mai pot califica Americanii? Ar fi super sa plece acasa si Anglia. Ba de ce sa nu merg mai departe si sa le tin pumnii Ghanezilor in meciul cu Germania?

Azi la 5 joaca Mexic – Uruguay si Franta – Africa de Sud, si eu calculez sanse si evolutii viitoare si cred ca tin cu Mexicul, desi nu stiu ce sanse are sa bata Uruguay. Lumea zice ca un meci egal le avantajeaza, dar nu-i asa, fiindca echipa de pe locul doi din grupa A joaca apoi cu Argentina, cel mai probabil (banuiesc ca nu o sa faca Grecia vreo surpriza majora, asa ca Argentina ar trebui sa fie pe pozitia 1 in grupa B). Si atunci nu cred ca le convine mexicanilor, care in cazul unui meci egal ar iesi pe locul 2, si deci ar trebui sa joace tare. Sunt mai motivati decat Uruguay, nu-i asa?

Ce pacat ca TVR transmite celalalt meci, cel cu Franta – Africa de Sud. Ala deja nu prea mai are miza, decat daca bate una dintre ele la diferenta de 4-5 goluri in timp ce nu fac egal mexic si uruguay, deci prea dificil. Bine totusi ca am Telesport pe Dolce. Ajung sa vad repriza a doua intre sud americani si … umm… mezo-americani (cum le zice astora din america centrala?).

Cum ziceam, clasamentele si pronosticurile sunt cea mai frumoasa parte din campionat. :D  Si mai sunt amuzante si fetzele uimite pe care le fac prietenele care nu-nteleg de ce de-o vreme incoace vorbesc de golaveraj, punctaje, sanse, meciuri si calificari si de cand ma intereseaza pe mine fotbalul?

2 Comments »

  1. 1
    dan Says:

    Felicitari pentru noua pasiune, sunt bucuros sa aflu ca din ce in ce mai multa lume e pasionata de fotbal, de cand cu Campionatul Mondial din Africa de Sud. Totusi, fetele mele nu prea se intereseaza despre lucurile acestea. Mi-ar placea mult sa discut cu ele asa cum discut cu prietenii despre fotbal. Mult succes in continuare, iti merge foarte bine!
    Te astept pe pagina de sport, unde poti afla si mai multe despre noua ta pasiune.
    http://www.danolteanu.wordpress.com
    o zi buna!

    • 2
      teribilisimo Says:

      „Mult succes in continuare, iti merge foarte bine!”

      Uite cum gasesc eu discursuri motivationale peste tot.😀 Multumesc.🙂 Acum imi repet singura pina incep sa ma cred: „imi merge bine. imi merge foarte bine!”

      apropo, finala Argentina – Brazilia for the win! Adica aia astept de la inceputul campionatului cand m-am dumirit ca nu se intilnesc in sferturi sau semifinale, ceea ce inseamna ca trebuie sa se intalneasca in finalaaaa!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

