Noutati cotidiene

Am o ureche semi-infundata si mi-e un somn de mor. Azinoapte stateam si citeam, dupa meci, tarziu in noapte, si am uitat ca ar trebui sa dorm. Iar pe vremea asta incarcata de nori parca nimic n-ar fi mai dulce decat un somn bun de dimineata. Chiar si de pranz. Ma gandesc sa sar peste masa de prinz si sa-mi programez un somn de frumusete cu capul pe masa de la bucatarie. 😛 Urechea infundata n-are treaba cu cititul insa, are treaba cu dusul de dimineata si betisoarele de urechi, presupun.

Ceea ce-mi aduce aminte… Mi-am luat Audispray acum vreo luna. Fiindca dom’le, trebuie incercat, sa nu mai folosim metode din astea invechite ca betisoarele de urechi. Si l-am luat, am citit pe eticheta, si am vazut ca am dat 43 de lei pe un flacon mititel de apa de mare pe care mi-o pulverizez in ureche si care mai rau imi infunda urechea decat sa mi-o curete. Apa de mare. Dar daca tot il am si am dat banii pe el, am sa incerc si asta ca sa-mi desfund urechea. Aud ca din fintina cu ea.

Mi-am luat aer conditionat. S-a intimplat marti, dupa ce dimineata ma trezisem intr-o zi linistita si calma, fara sa am habar ce urmeaza, la prinz m-a sunat mama ca a gasit aer conditionat bun, nu prea scump, cu montaj imediat. Acum, tineti minte ca marti era cald. Foarte cald. Treizeci si ceva la umbra. Deci aerul conditionat instant suna foarte bine, asa ca am actionat imediat. La 4 jumate deja veneau „baietii” sa-l monteze. Si atunci mi-am dat seama si mi-am amintit de ce nu pusesem eu aer conditionat pina acum. Dupa gauri in pereti si demontat partial de mobilier aveam un strat de praf in casa de juma’ de centimetru grosime. Si 29 de grade. Aratam ca o statuie vie. Adica eram alba, acoperita cu praf de ciment, si mai miscam ocazional o mina, cand schimbam locul din tricou prin care incercam sa respir ca sa nu imi cimentez plamanii. Partea buna e ca dupa ce am reusit sa stringem mare parte din molozul depus, (era mama acolo, asa ca am curatat nesperat de repede) am putut, apasand un buton, sa fac racoare in casa. Partea amuzanta e ca de cand am instalat eu aerul conditionat, afara-i innorat si ploua, cum remarca cineva. Deci astept multumiri scrise din toate regiunile tarii anterior lovite de canicula, fiindca motivul schimbarii vremii e montarea aerului meu conditionat.

Am facut mamaliga la microunde. E o poveste mai veche, acum vreun an am aflat ca se poate face mamaliga la microunde si fiindca nu ma pricep sa fac mamaliga in modul traditional m-am bucurat, ca suna foarte simplu de urmat si usor de facut, si a durat cam 5 secunde intregi pina sa-mi aduc aminte ca n-am (n-aveam atunci) nici cuptor cu microunde asa ca entuziasmul meu la ideea ca voi face mamaliga era fara sens. Insa acum am cuptor si am facut mamaliga. Nu e o realizare la fel de mare ca atunci cand am facut paine, dar macar una mica tot e. Si daca vreti sa stiti cum se face mamaliga la microunde e asa simplu ca pina si mie mi-a iesit: 1 cana malai, 3 – 3.5 cani apa, si un pic de sare – se amesteca, se baga la microunzi 7 minute, se scot si se amesteca bine, se mai baga la cuptor inca 7 minute si voila! Ati facut o mamaliga! 😉 😛

Floricica mea pufoasa a inflorit, si face flori mici si galbene. Nu stiu cum se numeste… pina acum nu stiam nici ce fel de flori face sau daca face, fiindca e o floricica noua. Si pufoasa. Si am 4 pui de leandru pusi din seminte si care s-au ridicat la vreo 10 centimentri si 6-7 frunzulite de care sunt tare mindra. 😀 Si tot vorbind de flori, am un „proiect” in desfasurare: mi-am plantat rosii pe balcon. Le-am plantat cam tarziu, dar arata bine si cresc, asa ca astept sa vad ce se va intimpla si daca o sa am rosii din productie proprie. Frate-meu si-a pus castraveti pe terasa, tot in ghiveci, asa ca mai peste cateva luni facem salata. 😀

2 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Vreau si eu leandru, mama ta avea dreptate ca nu stiu unde sa-l pun, dar vreau :D.

  2. 2
    Gabitza Says:

    Pai in 14 minute iti iese si mamaliga normala pe foc, daca ai malai bun 🙂
    Eu aveam pe undeva o reteta la microunde parca in 6 minute.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

