Cum se sperie un Alien

Traiesc si sunt in viata! Si m-am gandit sa sarbatoresc asta prin scris, dar fiindca scrisul nu e suficient pentru a exprima bucuria de a trai, m-am gandit sa va si desenez! Am fost bolnava o saptamina intreaga, iar acum nu mai sunt. Asta merita desene!

Pe deasupra, m-am amuzat copios citind un articol grozav de la o tanti nebuna, asa ca drept omagiu talentului ei si fiindca m-a facut sa rid cand aveam febra si ma simteam naspa, incerc si eu sa fac ceva similar.  Iata deci, in cuvinte si pixeli, cum se sperie un Alien.

Deja stiti inceputul, candva weekendul trecut mi-a aparut un Alien in stomac. Era mic si deranjant la inceput, dar apoi a crescut si a inceput sa dea cu capul lui tare in peretii stomacului meu, si asta devenise chiar neplacut. Totusi, decat doctor… mai bine alien! Rezist! Si hotarirea asta a durat, si a durat, si … cam pina luni pe la 12 noaptea, cand, in toiul unui frison de febra si tremurici, cu o durere de stomac de zile mari, stand in fund in varful patului, am schimbat alienul pe doctor.  :( 

Am facut pasul psihologic si am decis ca trebuie sa ajung la doctor. Cred ca oboseala era de vina, altfel n-as fi cedat. Marti mi-am anuntat parintii ca facem o vizita la doctorul de familie, pe care nu l-am mai vazut de cel putin 2 ani. Dar fiindca nu era la cabinet dimineata, ne-a indrumat, telefonic, spre un alt doctor din spital. Acuma, spitalul in sine e infricosator, e un loc cu faianta unde sunt oameni bolnavi si oameni sadici. Eu abia ma obisnuisem cu ideea ca merg la cabinet, insa acum trebuia sa merg la spital! Offfff… Si pe deasupra nu mergeam doar asa, in vizita…

Doctorul, ce-i drept, era gresit. Adica… nush cum sa va spun, dar se pare ca doctorii astia au fiecare specializarea lui, si omul a descoperit dupa consult ca nu ma incadrez pe bolile de care se ocupa el, insa a fost destul de dragut sa ma sperie cu bolile pe care considera el ca as putea sa le am, din cu totul alt domeniu, si pe deasupra sa-mi recomande sa ma duc la un alt spital si, mai grav, sa fac endoscopie! Endoscopie! Dupa ce m-a consultat si doctorul numarul doi si m-a chemat a doua zi dimineata sa-mi faca analizele, ideea de endoscopie m-a urmarit si hartuit, iar alienul meu, ingrozit si el, si-a bagat coada intre picioare si a inceput sa toarca pisiceste. Cine el? Nu e acolo! Stomacul meu  e in stare perfecta!

Si zau ca pina miercuri dimineata deja se transformase intr-un ghemotoc mititel, iar joi disparuse de tot. Stomacul meu n-are nimic, nici nu cred ca a avut vreodata, era doar o impresie. Parol! N-a ramas decat o infectie, de care ma tratez, niste cetacee mai mititele si niste monstruleti invizibili pe care ii vinez cu arme sofisticate. Si stiu ca mai vreti poze, dar deja am stat o ora-n plus sa le fac pe astea 4, asa ca asta-i tot pentru azi. Cetaceele alta data. Si nu ma intrebati de unde am eu cetacee, ca nu stiu cand le-am inghitit! Doar le-am vazut scrise pe analize.

4 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Di, ai talent la desen, poate ti-ai gresit cariera, in loc de programator trebuia sa te faci pictor. Eu vreau din toamna sa merg la curs de pictura

  2. 2
    vacitim Says:

    Neataaaaaaaaaaaaaaaaaa😛

    My dear, eu stiu sigur de unde ai alienul😀 ….de la prigatul dintr-o noapte tarzie acum ceva luni😛 :)))

  3. 3
    teribilisimo Says:

    era cu vreo cateva luni inainte de vremea prigatului😀 dar poate il prevestea :)))

    • 4
      vacitim Says:

      si atunci care va sa zica, asta mic din tine l-a chemat pe ala din prigat…bai, ce poveste intriganta😛 twin teribilisimo peaks😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

