Cred ca am un Alien in stomac

Ma astept in curand sa explodeze din mine si sa inceapa sa-mi alerge colegii de serviciu. Asta cu alergatul trebuie sa mi-o imaginez de-acum, ca odata ce iese nu stiu cat mai traiesc sa vad si sa ma amuz. Am vazut in film ca odata ce ai Alienul in tine nu mai ai nici o sansa, decat poate criogenia, daca nu cumva te cheama Sigourney Weaver si am verificat in buletin, nu ma cheama asa. Nici criogenia nu pare sa fie o solutie la nivelul actual al medicinei si stiintei, asa ca ma resemnez, cand iese Alienul dau coltzul.

Acuma, eu zic ca as mai avea ceva timp, ca nu misca nici o coada pe sub coastele mele, dar sigur-sigur e un ghem in stomac de ieri si ma doare de azi dimineata. Deci presupun ca monstrul care speriase pisica de nu mai voia sa calce in hol era un alien din ala mic de se pune pe fatza. (a, nu v-am zis, am ajuns intr-o zi acasa si pisica ma mieuna din camera, de pe noptiera, nu voia sa se dea jos deloc, si mai ales nu voia sa intre in hol. ea de obicei ma asteapta la usa si abia asteapta sa deschid ca sa tzashneasca pe linga mine pe holul blocului. deci am banuit ca e un monstru in casa, si dupa ce mi-am sunat parintii sa le zic ca daca nu mai aud nimic de mine si de pixica ne-a mincat monstrul pe amindoua, mi-am luat lanterna si am inceput sa caut pe dupa frigider si pe sub cuier si prin toti pantofii. la un moment dat pisicii i s-a parut foarte interesant ce fac eu si a venit si ea sa se bage pe sub cuier dupa lumina lanternei. n-am gasit nici un monstru, iar pisica uitase de frica de hol, asa ca am zis ca nu e nimic, dar sigur era alienul implantator, acum imi dau seama!).

Ramine sa aflu din film cam cat timp, fiindca estimez ca alienul creste de simbata dimineata – de simbata seara am febra usoara, cu tot cu algocalmine si paracetamoale. Toata duminica, paranoica fiind, mi-am luat temperatura la cateva ore, si cu tot cu pastile nu scadea sub 37,5. Deci e clar ca deja alienul era inauntru, nu? Ba pe la prinz am inceput sa simt un nod in stomac. Am baut apa, dar nu s-a dus. Azi e tot acolo. Iar febra e tot cu mine: 38 cand am ajuns la serviciu – n-am vrut sa-mi iau temperatura acasa, nu cumva sa gasesc motiv sa zac in pat toata ziua,  ca e demoralizant. Asa ca mai bine car termometrul si algocalminul dupa mine. Si sper sa treaca, fiindca altfel trebuie sa ma duc la doctor si nu vreau. yuck! nu la doctor! Prefer alienii!

1 Comment »

  1. 1
    sofia Says:

    Di, nu-i alien, stiu eu, o sa treaca, deci nu dai coltul, ai alte trebi….


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

