Am Orange de 10 ani

M-a sunat azi un baiat sa ma anunte ca fix azi se fac 10 ani de cand am numarul asta la telefon. Altfel nu stiam sa va spun de cand am eu numarul meu. De mult. Dupa cum se vede, sunt un om statornic. 🙂

I-am multumit baiatului ca m-a anuntat… sper, cel putin, ca te emotionezi cand afli chestii de-astea minunate si mai uiti de multumiri. Numarul meu are 10 ani! Sa-i fac petrecere? Si invit alte numere, dar trebuie sa fie cam de-o varsta, ca altfel n-o sa vrea sa se joace impreuna…

Recunosc, mintea mea zburda aiurea, pentru ca nu vad ce as putea sa fac concret cand aflu ca am numarul de 10 ani decat sa zic „da? bine…”, insa baiatul n-a sunat doar sa vada daca serbez aniversarea abonamentului in vreun fel particular, asa ca n-a inchis dupa ce a remarcat lipsa mea de entuziasm.

Mi-a spus ca are sa-mi ofere un abonament unic si  special, fiindca se fac 10 ani de cand am abonamentul si pentru ca ii place vocea mea suava. Glumesc, desigur, dar a zis ceva de un abonament mai bun. Si a inceput sa-mi spuna intai ce abonament am eu si cat platesc.

Pai eu platesc lunar cam 40 de lei, in medie. Da, cam 40 platesc. Dar asta fiindca depasesc abonamentul cu trafic gprs, imi zice el, de-aia platesc 40 de lei. Asa-i, recunosc, pacatuiesc si intru pe net de pe telefon. A, nununu!, zice el, dar nu mai bine va ofer un abonament cu trafic de date inclus? Si cu 150 de minute nationale si cu 900 de minute in retea si cu enspe mii de sms-uri si mms-uri si cu 50 de MB de trafic gprs? Si toate aceste minunatii la doar 48 de lei.

Pai da dar… nu e mai mult decat platesc acum cu tot cu „depasire” pentru trafic? Ba da, dar e abonament cu trafic inclus si aveti si multe minute. Eh.. pai.. daca nu e cu suparare, as prefera sa platesc cat platesc acum, nu mai mult…

A, stati ca mai am o oferta, la 40 de lei cu tva inclus, aveti 155 de minute nationale si 800 in retea. Si se opreste. Si… trafic de date…? intreb naiv. A, pai nu, asta e fara trafic. Si-atunci… unde e beneficiul? Ca eu voi intra pe net si voi „depasi” din nou, si platesc si mai mult de 40 de lei in cazul asta, nu? Eh, pai, dar … aveti multe minute…

Ei, dar cate minute vorbesc eu lunar? Constiincios, are datele pregatite si declama repede: asa, in medie, sa zicem…. aaa… paii….. 60 de minute nationale si cam 200 in retea. Si asta sunt convinsa ca e o medie facuta cu indulgenta si putin exagerata, fiindca luna asta nu cred ca am vorbit nici jumatate din media asta. Insa oricum, daca atita vorbesc si acum am mai mult de 60 de minute nationale si 200 in retea, de ce as vrea mai multe? Ca sa las si mai multe nevorbite?

Cred ca a inteles intr-un final ca nu vreau si pace sa dau nici cu 1 leu mai mult la telefon, asa ca m-a anuntat ca daca totusi vreau vreuna din oferte trebuie doar sa sun la 411, relatii cu clientii, si se rezolva.

Ce am invatat de aici? Ca la vodafone cand il cauta pe Umf suna o gagica, iar pe mine m-a sunat Paul… In rest n-am invatat nimic nou. 🙂 Stiam deja ca nu exista oferte „mai bune” cand te suna cei de la relatii cu clientii, ci „mai scumpe” si cu mai multe chestii pe care nu le folosesti.

1 Comment »

  1. 1
    aki Says:

    cred ca curand (o luna sau doua) si abonamentul meu orange face 10 ani.
    sper ca n-a fost luna trecuta aniversarea si nu m-au anuntat. ca ma oftic rau de tot.
    vreau eu abonamentul ala pe care ti l-au oferit tie.
    pui tu o vorba buna pentru mine daca tot te cunosti cu Paul acum?
    multumesc anticipat!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

