Vine primavara?

Vine primavara? E ceva putred la mijloc. Va zic eu, e o pacaleala pe undeva.

Nu-mi dau seama inca unde, dar prea a venit cu surle si trambite, brusc si fara preaviz, incat cred ca e mai mult gura de ea si ma astept sa se termine intr-o noapte, pe ascuns. In fiecare dimineata ma uit pe geam cu o spranceana ridicata „ia, mai e primavara afara, sau a fugit cu un artist?”. Ma simt ca un mos carcotas si mereu nemultumit, dar e a treia oara cand vine „definitiv” si de data asta n-o mai cred.

Se mai apropie si 1 aprilie si parca vad ca atunci dispare intr-un val de frig strigand „v-am pacalit, fraierilor!” si ma face iar sa scot geaca de iarna.

Mai vine si Pastele si se stie din mosi stramosi si de pe vremea bunicii lui pazvante chiorul ca de Paste ploua si e frig, ca sa nu poata fetele sa se imbrace cu rochitele noi cumparate special pentru dimineata de Paste cand merg la biserica sa le admire tot satul. Si daca nu ploua e noroi si-si murdaresc pantofiorii. Vicisitudinile vremii de Paste. 😛 Si asta vine tot din pacaleala cu primavara.

Am vazut ieri floricele prin padure. Am fost sa vad urmele de ATV raportate ca existand pe iarba mea draga si scumpa si mica si verde – si exista, cineva s-a gandit ca iarba mea e cel mai bun loc de intors atv-ul din zona, asa ca ii trimit urari de bine la adresa mortilor, ranitilor, simbetelor si dumnezeilor, lui si neamului din care face parte – si cum acolo e marginea padurii am vazut si florile de prin padure. Le-a fraierit si pe ele primavara. Astept sa infrunzeasca toti copacii si apoi le zic si lor ca e o mare conspiratie.

Primavara e lenesa si n-are chef de lucru, asa ca doarme. Se trezeste din cand in cand si se intoarce pe cealalta parte si doarme iar. Iarna si vara s-au vorbit sa n-o dea de gol si ii tin locul. Asta fiindca se cunosc de mult si fiindca e prima data cand se intimpla, dar tot se observa. Primavara asta trage chiulul!

Lasă un răspuns

