Mi-au ajuns jucariile!

Acum vreo luna scriam ca vreau sa-mi iau „jucarii” noi. Vorbeam de o camera foto ce poate fi folosita si in apa la care visez de o vreme si de o camera de filmat de buzunar care nu-i mai mare ca un telefon. Ieri le-am primit (3 saptamani au facut intre america si romania, cu USPS strandard, plus vreo 4-5 zile inainte de asta – drumul de la Amazon la amicul care mi le-a trimis mai departe) si sunt tare incantata de ele. Amandoua sunt exact cum ma asteptam si deja au facut doua noi victime, adica tata vrea camera de filmat ca a mea si mama vrea camera foto ca a mea 😀

 Creative Vado HD

N-am avut timp sa le testez la „capacitate maxima” dar pina acum se comporta foarte bine. Camera de filmat, Creative Vado HD 8GB model vechi, a fost prima testata, fiindca avea acumulatorul incarcat. 😉 Pina sa-i pun bateria inauntru aveam senzatia ca e o carcasa, o jucarie… Nici cu bateria nu e grea deloc, e mai mica dar mai groasa decat telefonul meu Nokia E71, si e asa de usor de folosit ca cred ca si un strabunic ar invata in 2 minute. La fel de usor e si sa descarci filmuletele de pe ea, cel putin in Windows, ca numai acolo am incercat. Doar am legat-o pe USB si mi-a aparut softul de pe ea si am putut vedea clipurile sau face copy sau pune pe YouTube – dar n-am cont. Nu ma pricep sa fac review-uri, las pe altii sa faca asta, eu doar zic ca-s incantata de Vado.

Camera foto, Canon PowerShot D10, inca n-a primit botezul apei. Ca si point&shoot se comporta binisor, daca ma uit dupa cele 10-15 poze pe care le-am facut pe automat, ca si design ne place si mie si mamei, asa rotofeie si bombata cum e. Si nici asta nu e mare. Tot mai scurta decat telefonul meu e. 🙂 Nu m-am prins din prima cum se schimba modul de fotografiat de pe automat pe alte setari, asa ca am cautat in carticica, dar in rest functiile sunt usor de dedus si schimbat, butoanele usor de folosit si timpul in care se deschide camera e asa de scurt ca am facut demonstratii repetate prin birou fiindca eram incantata. Asta inseamna ca nu pierd timpul cand am vazut ceva ce merita fotografiat. Si e simpla, daca ne raportam la strabunic din nou, i-as da vreo 5 minute sa invete si fotograf as face din el. Camera stie singura, daca o tii pe automat, sa isi seteze modul macro sau modul portret sau mai stiu eu ce moduri mai sunt, in functie de ce si cat de aproape fotografiezi, si zice ca recunoaste fetze, dar eu pina acum n-am pozat decat pixica, asa ca n-am testat nici asta. Dar urmeaza…

Peste vreo luna am o saptamina de vacanta, cred ca atunci o sa le gasesc utilitate jucariilor. Dar si pina atunci, vine Pastele si Simfonia Lalelelor… cred ca vor avea treaba din belsug. 🙂

Si daca tot am comparat dimensiunile cu telefonul meu, sa va arat si poze comparative:

Canon D10, Nokia E71 si Vado HD

Canon D10, Nokia E71 si Vado HD in husa de protectie. Telefonul e mai lung si decat canon si decat vado, dar cel putin e mai subtire. 🙂

canon d10

Se vede un pic din telefon in spatele camerei foto 🙂

1 Comment »

  1. 1
    Mihai Says:

    Felicitări pentru jucării! Deci camera foto e absolut genială, așa bondoacă 🙂

    M-ai făcut curios în legătură cu camera video, sunt curios cum filmează, poate ma arunc și eu la una.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

