Un acru.

Ce e ala un „acru”? Un acru e diferit de un amar si total altfel decat un dulce, insa aduce putin cu un sarat. Nu, nu, nu, glumeam! Un acru e din aceeasi categorie cu un stanjenul, prajina si funia, doar ca nu chiar. Si e altceva decat dramul, banitza si mertza. E clar acum? 

Atunci sa va zic altfel. Un „acru” e un fel de pogon englezesc mai mic. Asa au ei, englezii, pogoanele mai mici aproape cu doua funii decat ale noastre. Hai ca de pogoane ati auzit, nu? Si de funii, dar nu vorbesc de impletitura aia de fire rasucite, ci de unitatea de masura veche.

V-am pierdut pe drum? Bine, va iesplic atunci sa intelegeti, asa cum numai gugle stie sa explice pe intelesul oamenilor ‘teligenti:

1 acre = 4 046.85642 m2 (metri patrati adica)

Asa deci. Acum e simplu, da? Sau vreti in marimi imperiale?

Ce treaba am eu cu acrii? Pai e simplu, atita teren cica am pe Luna. (de 5 ori si ceva mai mult decat am pe Pamint, apropo).

Azi mi-a venit „titlul de proprietate” intitulat generic „Lunar Deed” si o harta cu un x mic si negru pe ea, ca sa ma prind pe unde vine lotul 355/0030. L-am pozat si am facut x-ul cu rosu pe poza, ca sa se vada, dar aveti grija cand va uitati la poze sa nu va intepati in cioburi, ca cei de la fan curier au pastrat o traditie pe care am auzit ca o au, si anume sa nu aduca nimic intact la destinatie. Asa mi-au zis colegii prin birou, ca tot ce vine cu fan curier vine spart, indoit, pocnit, trosnit sau plesnit. Eu n-am mai avut experienta pina acum, desi cred ca am mai primit chestii prin ei, doar ca erau incasabile🙂 Oricum, e spart doar geamul, hartia e intacta.

Ei, acum ca ati vazut harta stiti unde sa ma gasiti cand nu sunt nicaieri pe pamint. Sunt pe marginea vechiului crater Stadius, destul de central asezat, la sud de muntii Apenini, sau, cel mai simplu de ajuns, aterizati in Copernicus, (e unul din cele mai vizibile cratere de pe luna, n-aveti cum sa-l ratati!) iesiti pe la marginea lui estica si mergeti tot spre est, cam 150 de km. Acolo, daca nu va astept deja ca am vazut praful ridicat de masina, intrebati de mine, ca-s prin jur.

Fiindca am atita teren ma gandesc sa plantez o padurice, sa contribui si eu la habitatul natural de acolo, ca am auzit ca nu e destul oxigen pe luna. Deci daca nu ma vedeti, sigur sunt prin padure, pierd vremea aiurea.

Cam atit. Va salut de pe Luna.

Approximate latitude 10° N logitude 14° W

2 Comments »

  1. 1
    Gorgo Says:

    Da cum ti-ai luat teren pe luna ? Vreau si io ..ca trebuie sa las mostenire la cochii.

  2. 2
    teribilisimo Says:

    L-am castigat la un concurs🙂
    Dar in principiu poti sa-ti iei de aici: http://www.moonestates.com/
    De-acolo pare sa fi fost luata hartia mea.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

