Vreau jucarii noi

De vreo cateva luni tot astept sa ajunga Umf in Dubai la shopping festival sa imi cumpere „jucarii”. M-am hotarit la sfarsitul anului trecut ca trebuie in sfarsit sa-mi iau o camera foto mica ce poate fi folosita si sub apa, la care visez de vreo cativa ani, si ca bonus o camera video mica, de buzunar. Si dupa ce am cercetat un pic pe internet am gasit si modelele pe care le vreau. Vreau un Canon D10 ca si camera subacvatica, dar si camera foto de vacanta in general, si un Creative Vado HD de prima generatie ca si camera video de buzunar.

Odata hotarirea luata am asteptat shopping festivalul din dubai, dar pentru moment sunt tare dezamagita de el. Cu shopping festival sau fara, preturile din dubai sunt tare apropiate de preturile de aici. Aici Canonul costa 12 milioane, iar Vado HD-ul costa 10. In principiu, mult. Cum nici in dubai nu-s mai ieftine cu mult si cum acum achizitionarea lor devine ceva absolut necesar, fie ca-mi trebuie fie ca nu, am inceput sa ma uit pe net de ele, si am vazut ca in UK Vado e mai ieftin, dar Canonul e tot cam al fel ca in romania. As putea sa-mi iau doar Vado, cu tot cu transport ar fi vreo 5 milioane, deci oricum la jumatate de pret, dar… cel mai mare amuzament vine de la camera foto bâldâbâc, asa ca le vreau pe amandoua.

Fix in acest moment mi-am dat seama ca optiunea ramasa e sa mi le iau de pe amazon.com, din indeparatata america. Acolo e tara electronicelor ieftine si a reducerilor mari, singura problema e ca nu e si tara livrarilor internationale de electronice. Adica in idila mea cu jucariile au aparut obstacole. Amazon.com nu livreaza aceste doua minunate obiecte decat in america, si acum stau si ma uit cu drag si dor la cosul de cumparaturi de pe amazon, in care le-am adaugat – canonul, vado-ul, plus o baterie cu incarcator pentru vado, ca tot erau pe acolo,  toate la 415 dolari – si n-am cui le trimite.

Hmm… mi-a venit o idee…  Tineti-mi pumnii! 😀

1 Comment »

  1. 1
    teribilisimo Says:

    Ca tot ma intreaba lumea ce idee mi-a venit, nimic genial, va asigur. Doar mi-am amintit ca stiu un fost coleg de liceu care sta-n texas si l-am rugat pe el sa-mi dea adresa, sa-i trimit acasa jucariile, si sa mi le trimita prin posta mai departe. Sa vedem daca dureaza mai mult de o luna sa-mi ajunga…

    Important e ca le-am comandat deja si ca amazon.com imi scoate 1 leu din cont acum, sa vada ca e cardul bun. 🙂 Iar cele doua camere si bateria de schimb m-au costat pina acum 418 dolari. Sa vedem cat vine cu transport si ce mai am de platit la ridicarea coletului…


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

