Lunatici cu acte in regula

Mai stiti concursul de desenat pe degete de pe imobiliare.ro? Hai ca am pus niste poze cu maini colorate mai jos, ca sa va arat ce talent de copil de 5 ani am, va amintiti, da? Ei bine, n-am pus decat vreo 2-3 desene, pentru ca apoi n-am mai avut timp de desenat, si n-am castigat cu nici unul dintre desene in cele 10 zile de concurs. Insa surprizaaaa!!! Totusi am castigat, ceva! Un fel de extra premiu acordat de organizatori, carora sigur le-a placut Road Runner-ul meu, sau ochiul de Na’vi pe care l-am desenat, sau poate albinutza Bzzz… Hmm… Ok, nu stiu ce le-a placut oamenilor, dar azi am aflat o veste mare:

Sunt lunatica! Si asta cu acte in regula, care sa o demonstreze. Mai am de asteptat un pic pina vin actele, dar voi avea in proprietate o parcela din Luna. Si ca sa sarbatorim va invit pe toti acolo la un party, un gratar, ceva, de indata ce aflu adresa.

Deeeejaaaaa treeeebuieeee saaaaaa maaaaaa pregaaaateeeeeesc peeeeentruuuu meeersuuuuul pe luuuunaaaaa. Siiiiii vaaaa treeeebuuuiiiiii saaaaa-mi cuuuunooooosc veeeeciniiiiiii. Auuuuuud caaaaa-s muuuuulti luuuuunaaaaatiiiiici peeeee acoooooolooooo…  *(acum cuvinte de 6 ori mai usoare – asa se vorbeste pe luna, nu? – cuvinte plutitoare)

7 Comments »

  1. 1
    Roxana Says:

    Am auzit vestea de la celalalt lunatic! Sa fie intr-un ceas bun!!! Felicitaaaaari! Va mutati acolo si faceti naveta zilnic?🙂 ? (Cred ca a inceput sa ma afecteze naveta Dubai-Abu Dhabi.. )

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Da, naveta ar fi cam problematica… Trebuie sa ne luam o nava performanta… Doar ca am inteles ca si problemele-s de 6 ori mai usoare pe luna… Inca dezbatem mutarea. Sa vedem intai pe ce parte a lunii avem adresa.🙂 Daca e vreun cartier naspa?

  3. 3
    Gabitza Says:

    Mey, si casa de aici cui o lasi?

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Cum ziceam, inca dezbatem.🙂 Pina acum parerea generala e ca pe Luna mergem doar in vacante. Dar am auzit ca ar fi si cam mult praf pe acolo… si gropi la fel ca pe aici, plus multe multe pietre… Poate mai asteptam pina devine mai civilizata zona…

  5. 5
    Roxana Says:

    Eu zic sa va mutati de-acum.. e mai liniste totusi.. plus ca si viata va fi mai usoara pe luna… Aveti totusi grija la vecini! Aia mici si verzi nu sunt prea prietenosi! Cartierul .. ce sa zic.. vedeti sa fie in centrul.. Lunii..

  6. 6
    sofia Says:

    Di, esti mosica si vrei sa fugi de responsabilitati pe Luna?
    Cand creste domnisoara trol ti-o dau sa o plimbi si pe….Luna, oriunde doar sa o plimbi sa pot si eu respira!

  7. 7
    je Says:

    Je va recomanda sa va achizitionati costume presurizate.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

