Desenez

Azi si ieri am desenat pe degete. Digitale degetele, nu degetele mele. Fiindca e un concurs haios pe imobiliare.ro, in care practic nu castigi nimic (teren pe luna, va spune ceva?) dar unde te poti amuza in timp ce te chinui sa desenezi.  Inca n-am castigat nici o bucatica de luna, dar m-am amuzat desenand pe road runner, batalii spatiale sau pacman, si asta voiam sa va arat azi, talentul meu la desen.🙂

Deci, dragilor, pentru autografe ma gasiti aici, numai pina la ora 5. Iar daca vreti sa faceti expozitie cu minunatele mele desene… a… cum se zice… vorbiti cu agentul meu!

desen pe degete

Flori, chestii, road runner, na'vi, albinutza bzzz si altele - magnific, nu-i asa? dar n-a castigat...

desen pe degete

Batalia spatiala. Spatiul asta stramt nu ma lasa sa-mi dezvolt talentul...

desen pe degete

Si marea opera de arta, PacMan pe degete!

 Asa-i ca sunt o mare artista?😛

Macar una mica?🙂 Da, stiu, o artista cam de 5 ani, dupa desenele pe care le fac. Dar daca ma lasati sa trisez si sa desenez dupa model, pot mai bine! Hai sa va arat ce mi-a iesit cu ivitatia la botezul Iuliei, careia-i sunt mosica.

invitatie botez

Da, desenul e trasat dupa alte bucatele de desen, dar l-am trasat cu mina mea, se pune?😛🙂

 

Da, deci cam asta fac eu… desenez… si ma uit la filme, si fac experimente culinare. Sau mai bine zis avansez in experimentele culinare. Am facut quiche, pentru a doua oara. Prima data a fost gustoasa dar dezastruoasa estetic vorbind, si cu un blat ingrozitor si neintins, plin de cocoloase, ce mai, a fost naspa. Acum insa mi-a iesit super, si estetic multumitor. Am vrut sa pozez tot procesul, sa pun pe blog mareatza realizare de care eram convinsa inca inainte de a incepe, dar am uitat pe parcurs, ocupata fiind cu gatitul in sine, asa ca am facut o poza cu ingredientele blatului, la inceput, si a doua poza cand scoteam quich-a din cuptor, gata facuta. Ce sa mai, am sarit tot procesul :D  Dar pot sa va dau retzeta pe care am tradus-o si transformat-o in 2 ore (cantitati date in masuri americane, ingrozitor!)… care e acasa… unde-s si pozele. Ok, in articolul viitor, facem quiche cu ciuperci.

1 Comment »

  1. 1
    sofia Says:

    Esti o mosica minunata, Iulia recunoaste!
    Iar mama Iuliei vrea sa vii sa stai cu Iulia azi ca sa mai respire si ea!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

