In anul nou…

Dupa marea realizare de sfarsit de an, pe care v-am prezentat-o in poza precedenta – vorbesc de impodobirea pixicii, evident -, anul nou a debutat fara prea mari evenimente. De fapt a fost unul, orhideea mea care a inflorit fix in dimineata de 1 ianuarie… E o frumoasa, acum are deja doua flori deschise, restul sunt inca bobocei. O sa-i fac si ei o poza, dar cand imi aduc aminte 🙂 Tot vreau s-o pozez de cand a inflorit, si n-am mai ajuns. A, si mai e un eveniment: am invatat canasta. Si-mi place! Abia astept ocazii sa joc!

Am constatat ca sunt intr-o perioada ultra-emotiva. Am vazut P.S. I Love You acum doua zile si mi-am tras nasul si sters lacrimi din coltul ochilor juma’ de film. Dar asta ar fi o nimica toata, ca mi se intampla sa pling la filme, insa m-am emotionat la un documentar cu zidul berlinului. Inca nu ma credeti ca-s ultra emotiva? Bine, dovada finala? Cat pe ce sa-mi dea lacrimile la o stire de la tv. Cu ce era stirea? Mi-e jena sa spun. 😀 Stiti cand Leeds a batut pe Manchester cu 1-0? M-a emotionat fericirea suporterilor de la Leeds. La o stire sportiva!!!!!!

Cand mi-am dat seama si m-am surprins asa emotionata chiar mi-au dat lacrimile – de atita ris!!!  😀  Autoironia e o chestie sanatoasa. 😀

Am un prieten care gateste internet la microunde. Nu stiu daca e o dieta noua, dar am aflat in cat timp se gătează internetul dupa ce da drumul la microunde: 3 minute. Da omul drumul la cuptor si in 3 minute internetul e gata prajit. 😀 As fi testat si eu fenomenul acasa, dar n-am cuptor cu microunde.

Cam la fel de entuziasta am fost si cand am aflata de reteta cu mamaliga la microunde, care era fantastic de simpla, pina mi-am adus aminte acelasi mic amanunt: eu nu am cuptor cu microunde! Eh, lasa, ma consolez: un loc mai putin unde sa intre pixica!

PS: am scris „ceva” ca sa nu mai poata zice nimeni ca nu scriu nimic, sa sa scriu „ceva”. poftim! ceva!

PS2: Pixica multumeste pe aceasta cale tuturor celor care au admirat-o impodobita si anunta ca ea se impodobeste si cu beteala rosie, acum ca am dat-o pe toata jos din brad, doar ca stapina-sa asta nu-i mai face poze, sa o vada lumea!!!

3 Comments »

  1. 1
    Gabitza Says:

    Mey, am avut si eu doua perioade cand eram asa excesiv de emotiva 🙂 Ia cauta-te 😀

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Nu, nu, asta sigur nu. N-am nici o veste din asta mare de dat. 😀
    De fapt cred ca mi-a cam trecut. Am urmarit toate stirile sportive si… nimic.

  3. 3
    mami Says:

    ok. e un inceput. dar poti mai mult si mai frumos.
    si chestia cu bucuria suporterilor sa stii ca e din neam. adica nu numai tie ti se intampla.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

