Bradutul de craciun

brad craciun impodobit

Da, am facut bradul. Am scos bradul artificial, l-am montat, i-am desfacut crengutele, si am luat o pauza. Mai tarziu am scos toate globurile si ornamentele pe care le aveam, m-am uitat la ele, m-am uitat si la cele nou cumparate si am decis ca am prea multe ornamente de brad. Am facut alta pauza in timp ce ma gandeam ca daca as mai avea doi brazi as avea cu ce sa-i impodobesc si pe aia.

Ornamentele noi au intaietate, desigur, asa ca am gasit cele mai potrivite 7 crengute de care sa le agat. Apoi mi-am amintit si de al 8-lea. Apoi am dat peste inca doua ornamente noi. Deja-s aproape destule sa umple singure bradul. Fiindca nu decorez decat jumatatea vizibila din brad, desigur. [acum ca ma uit la poza imi dau seama ca trebuie sa fac niste permutari, pentru ca cel mai frumos fulg stralucitor e pus lateral si nu se vede] Am mai scos 4 globuri si 6 „cizmulite” rosii, plus o gramada de fundite si toata beteala, si am zis ca ajunge. Nu pun instalatie, nu pun siruri de margele/stelute atirnatoare si enervante, nu agatz bomboane si jucarii, anul asta il vreau simplu. Am pus insa doua ciupercute si un mos craciun de ceramica, sa-i tina de urit omului de zapada din tabla cu matura si fular, pe care l-am luat saptamina asta. Restul de ornamente le-am bagat la loc in sifonier si m-am apucat, cu multe pauze, de infasurat beteala si agatzat globuri.

brad craciun ornamente

Pixica m-a urmarit cu atentie, si-a notat unde am pus fiecare glob, ca sa vada pe care le poate da jos si la care va trebui sa faca un efort sa ajunga. Dupa ce am pus moscraciunul ceramic am avut brusc un flash-forward (ca tot e serialul asta la tv) cu pomul culcat si cioburi de moscraciun pe parchet, asa ca am decis sa ancorez bradul de calorifer. Ba am pus si un scaun aproape, in caz ca nu tine beteala legata de calorifer, macar sa nu cada de tot. Cum am terminat cu bradul, Pixica si-a parasit postul de observator neutru si s-a aruncat in lupta: si-a ascutit ghearele pe tulpina bradutului, a efectuat derapari controlate pe beteala pusa jos, a antrenat la joaca toate globurile neinspirat puse atit de jos incat sa le atinga fara efort si apoi… aspiratiile ei au inceput sa tinda mai sus. In tot timpul asta stapina-sa era prea ocupata sa faca poze si sa rida, incat a uitat sa certe Pixica fiindca agresa globurile.

pisica si bradul de craciun

Aici isi facea planul cum sa ajunga la globurile de sus.

ochi de pisica in brad

Vedeti cele doua luminite verzi din dreapta globului rosu? Nu, n-am pus instalatie. Erau doi ochi uimiti de Pixica. Am prins-o in brad!

Asta-i al meu! Am pus gheara pe el, nu-l mai scap!

Pisica agata ornamentul de brad

Mai de aproape, Pixica cu gheara pe ornament.

4 Comments »

  1. 1
    mami Says:

    brad de craciun impodobit cu pisica nu are multa lume, asa ca nu trebuie sa o certi. oricum e mult mai cuminte acum decat la primul brad,cred.

  2. 2
    sofia Says:

    Di, pisica ta vrea sa fie un ornament, ceea ce e bine , cand desfaci bradul si pui ornamentele in dulap ….pui si pisica si o scoti de Craciunul viitor! Te-ai scos, nu tu par prin casa, nu tu zgarieturi!
    Auzi, Iulia poate sa iti streseze pisica?

  3. 3
    teribilisimo Says:

    daca nu-ti faci probleme de muscaturi si zgarieturi pe copil, sigur…. poate sa streseze pisica.

    pisica mea impodobeste casa cu prezenta ei tot timpul anului 😀 e normal ca acum vrea sa impodobeasca si bradul. 🙂

  4. 4
    ionutz Says:

    La multi ani Diana!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

