pe scurt

Blogul nici macar nu-s mai aminteste cine sunt, de cand n-am mai dat pe aici. Acum cand am vrut sa intru mi-a cerut parola. De obicei ma stie dupa umblatura, imi aude pasul si imi deschide poarta, dar cred ca e ceva vreme de cand n-am mai intrat sa scriu ceva, asa ca azi m-a tinut afara pina i-am zis parola. E numai vina mea, clar, ca ma ocup cu tot felul de alte prostii, cum ar fi serviciul si cititul, in loc sa vin pe blog. Dar ce sa fac daca n-am nimic sa povestesc? M-am tinut departe cat au fost alegerile, din teama sa nu scriu despre politica, apoi n-am prea avut timp, si uite c-am ajuns aici, unde trebuie sa ma rog de blog sa nu se supere pe mine, ca nu l-am parasit, doar luasem o pauza.

Cica e suparat ca-l las cu poezioare tembele ca prim articol si nu-l mai citeste lumea. Nu vrea sa spuna ca i-a fost dor si lui de mine. 🙂 A venit iarna si in sfarsit suntem iar la curent cu tema noastra cu zapada si braduti. Ca ceasurile care stau, arata si ele ora exacta de doua ori pe zi, asa si blogul se potriveste si el tematic cu anotimpurile, o data pe an. 🙂

A venit mos Nicolae si am primit henna, sa ma vopsesc cu ea din cap pina-n picioare daca-mi pofteste inimioara. Bine, nu cred ca am destula pentru asta, dar oricum nu voiam decat sa-mi fac desene pe dosul palmei, asa ca e bine. Inca n-am incercat, insa… Cand am timp si chef sa ma mizgalesc si sa-mi incerc talentul va arat ce-a iesit. Asta, dupa ce in prealabil exersez cu altceva pina-mi iese macar o linie dreapta, sa nu ma vopsesc urit din prima. As putea sa exersez pe altii, si dupa ce imi ies desenele sa le incerc pe mine. Ori asta, ori trasez intai desenul pe piele, ca free-hand e greu…

Acum dupa ce am terminat de facut casuta de craciun din carton (inca n-am pus poze cu macheta, nu? – aha, am pus poze cu macheta modificata cum as vrea eu sa iasa casa, dar nu cu macheta in sine, finalizata.. ok, pun imediat) … zic dupa ce am facut macheta de carton am chef de alte proiecte si cred ca ma apuc de sabloanele de tricouri pe care le-am desenat dar nu le-am taiat inca, tot din lipsa de timp. Pozez si acolo ce-mi iese… daca-mi iese.. 🙂

Oricum, poze cu casuta de craciun, care n-au iesit genial, ca nu stiu de ce n-am vrut sa folosesc blitzul, dar au iesit acceptabil…

Cu luminari inauntru, sa para luminile aprinse, si cu vaca pe pajiste 🙂

Stiu ca se vede scrisul de pe cutia de Kent - e din cauza ca aveam lumina inauntru. Apropo, pixica-godzilla terorizeaza locuitorii casei. 🙂

Din toate partile, sa vedeti ce frumusica e 🙂 - ati vazut ca i-am pus si brad impodobit, nu?

E un pic diferita de macheta pe care am postat-o acum cateva articole, dar aia era modificata digital, sa vad cam in ce fel as vrea sa arate casa reala. 🙂

2 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Casa ta e frumoasa!

  2. 2
    MIHAI Says:

    Diana, frumosa casutza, si frumosa matza. ce faci, a venit balaurul acasa, zi sa dea un tzarr, te pup, bye


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

