Poezioara tembela

Acum vreo doua saptamani, sau cand am scris poeziile alea de le-am gasit pe niste foi din facultate, m-a luat asa… o banuiala, cum ca eu as mai putea si acum sa scriu versuri, daca nu m-as fi oprit atunci, doar ca, fiindca m-am oprit, acum nu prea mai pot, din lipsa de exercitiu. Si m-am hotarit sa fac o mica incercare, sa vad daca regasesc „eul poetic” pitit pe undeva. Sa nu credeti ca ma iau prea in serios, e un fel de parodie, un fel de jucarie-poezie, cam in stilul aleia de-am scris-o pe invitatia de nunta, asa, in joaca, doar ca sa rimeze… dar fiindca n-am ceva mai bun de scris azi pe blog, uite-o scrisa in continuare:

Eul poetic.

„Eram pe cand nu ma gandeam.
Azi de ma caut, nu-s.”

M-am pierdut intre noiane
De-ntrebari si de raspunsuri,
De solutii la probleme,
De examene si cursuri.

Am ramas pe sub pupitre,
Agatata intr-un cui,
Linga foi ingalbenite,
Si-un stilou al nimanui.

Si-a trecut atita vreme,
Mozaic de informatii,
Procesoare, teoreme,
Si franturi de conversatii,

C-am uitat complet de mine.
Pina ieri – era-ntr-o miercuri -,
Cand, fara sa stiu ce-mi vine,
M-apucai a scrie versuri.

De prin unghere ascunse
Huruie, se opintesc,
Roti tocite si neunse,
Si incep sa-mi amintesc.

Unde, cum, nu pot a spune,
Insa stiu neindoit
Ca mai e un pic din mine
Care trebuie gasit.

3 Comments »

  1. 1
    danutza Says:

    🙂 go planet

    la mai multe

  2. 2
    mami Says:

    da, ai dreptate, poezioara tembela

  3. 3
    sofia Says:

    Di, nu am timp sa citesc capodopera ta, dar o cred pe mama ta!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

