Se joaca cineva cu mine?

Fiindca azi nu prea am de lucru, si fiindca n-am nici stare, ma plictisesc ingrozitor. Am incercat sa desenez stencils pentru tricouri, ca sa le dau cu inalbitor/vopsea si sa creez un model, am facut doua, pe aceeasi idee, cu coduri de bare, dar mi-a trecut. Sa va arat? Hai sa va arat ce-ar iesi daca as face stencilul si chiar as aplica modelul pe tricou, ceea ce e mult mai complicat decat sa-l desenez si sa il asez pe o imagine digitala de tricou cum am facut acum…

Conformity. Uniformity. Standardization. Let me ooouuut!!!!

 

Homemade Sexy Devil

Apoi am incercat sa joc Cluedo online, dar ma plictiseste si mai tare sa joc singura. Pacat ca nu pot sa-l transpun intr-un joc pe blog, ca ar fi fost simpatic… (nota: de cautat ce jocuri se pot juca pe blog!) 

Umf imi zice ca e foarte probabil sa nu vina duminica acasa, asa cum ar fi trebuit, ci abia vinerea viitoare. 😦 Si pe deasupra nici nu se mai joaca „personalitati” cu mine. Asta e un joc simplu, eu imi aleg o personalitate pe care sunt convinsa ca o cunosc si ceilalti cu care joc, sau celalalt, si apoi nu raspund decat prin da sau nu la intrebarile puse, pina cand cineva ghiceste personalitatea aleasa de mine. Apoi cine ghiceste isi alege o personalitate si ceilalti incearca s-o afle. Mi-am ales Angela Merkel si i-am dat deja primii trei pasi ca si cum i-ar fi ghicit el (in viata, femeie, europeanca). A ghicit repede. Si-a ales apoi Hilary Clinton. Si eu am ghicit repede, ca prea era tot in domeniul politic. Si cand mi-am gasit si eu inca un personaj, nu mai vrea sa se joace. Cica are treaba. Heh! De parca n-as sti ca el in Dubai nu face nimic altceva decat plaja, bulburuci in limonada, scubadaiving si calarit de camile! Ce treaba sa aiba? 😛 Nu vrea sa incerce ca e sigur ca nu ghiceste usor personajul pe care mi l-am gasit eu… Stiu eu, stiu…

 

Lasă un răspuns

