„Sunet”

Era târziu și n-avea rost să caut pricini în ce-a fost. Când a plecat, s-a dus cuvântul, am rămas mută, fără vorbe, cu cioburi mici de fraze moarte. Am căutat și-am regasit un sunet singur. L-am strigat cât am putut, până când, iară, s-a pierdut…

E prea târziu în asfințit să mă gândesc la el. Nu am ce nici nu am avut, dar când va fi din nou lumină, când dimineața va veni, îl voi găsi în tină și-l voi șopti încetișor, în ține-voi aproape, ca nu cumva, strigându-l iar, să fie luat de ape.

5 Comments »

  1. 1
    mami Says:

    Revino la chestiute mai vesele, sau mai normale, sau mai critice.
    Esti prea greu de accesat asa si prea departe de noi cei care te citim.

  2. 2
    sofia Says:

    Di, ce desteapta erai tu in facultate!:)) Vezi de ce nu prea vorbeam…..nu puteam patrunde in lumea ta poetica!

  3. 3
    teribilisimo Says:

    nici o grija, lasa ca ies acum din lumea mea poetica, revin la intamplari de zi cu zi.

  4. 4
    danutza Says:

    Glumesti? Asta e cel mai fain din toate.
    Baga si frantura de poezie neterminata.

    🙂 sar’mana de lectura

  5. 5
    teribilisimo Says:

    Ei… n-o am la mine… mai pe seara, cand ajung acasa, poate…
    Dar pina una-alta… as putea sa pun o poezioara pe care am scris-o acum vreo doua saptamani, dupa ce le-am citit pe astea vechi si mi-am dat seama ca odata, pe vremuri, puteam sa scriu versuri 😀 (acum nu prea mai pot, ca nu mai am exercitiu)

    Hai ca o scriu in articol nou, dupa masa de prinz, ca acum fug ca mor de foame. 🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

