Raceala si-a mutat locuinta

Nu mai sunt racita, dar acum e Umf. Ce sa faci, raceala asta nu vrea sa plece de tot. Si pina la urma… asta e, mai bine el decat eu 😛 

Nu prea am ce sa va mai povestesc, fiindca nu s-a intimplat nimic deosebit zilele astea. Sunt niste zile calme si foarte calde, de toamna colorata, care trec fara sa lase nici o urma.

Hai mai bine sa pun niste poze cu cateii, fiindca nu i-ati mai vazut de mult. De fapt pe Cedric de cand avea 6 luni, cred, iar cu Zuza… am pus vreo poza pina acum? Si mai am un catel la bloc cu care ma joc in fiecare zi si care e tare zapacit. Eu ii zic Remy, dar in acelasi timp ii zic si Ciufulici, Zapacila, Catel Viteza, si alte nume dupa cum ma atinge inspiratia, fiindca oricum nu raspunde la nici unul. Am poze si cu el. 🙂

Dar mai intai Zuza…

Zuza

Zuza

Zuza

Zuza

Zuza

Zuza

Si Cedric…

Cedric

Cedric

Cedric

Cedric

Cedric

Cedric

Cedric

Cedric

Cedric

Cedric

Si Remy…

Remy - Ciufulici

Remy - Ciufulici

Remy - Ciufulici

Remy - Ciufulici

Si… Bondarul Gelu, desi nu e catel, e simpatic. Deci poze si cu el:

Gelu Bondarelu'

Gelu Bondarelu

Gelu Bondarelu'

Gelu Bondarelu

Gelu Bondarelu'

Gelu Bondarelu

Gelu Bondarelu'

Gelu Bondarelu

2 Comments »

  1. 1
    Mihai Says:

    Alo, ce mare e Cedric, țin minte când era doar un ghem de cățel 🙂

    Pozele cu bondaru’ Gelu sunt de-acuma? Să-i zică cineva că a venit toamna, I guess he didn’t get the memo… 🙂

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Cum sa-i spun asa ceva? Pai ride de mine, cu caldurile astea, cine ar crede ca e toamna? Gelu e bondar experimentat, nu-l pacalesti asa usor.

    L-am pozat acum doua saptamani, dar sunt sigura ca si azi era acolo, la datorie, ingrijindu-si florile.

    cat despre ghemotocul de catel, uite o poza veche..


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

