Acasa, pe motiv de raceala

Azi lucrez de acasa. Adica stau lungita in pat, sub patura, rezemata comfortabil de perne, si butonez la laptop. Ceea ce ar fi placut, daca nu mi-ar curge nasul, n-as stranuta si nu m-ar durea gatul. Se pare ca orice lucru bun are si un revers.

Ma tratez cu ceai, miere si propolis, si ocazional paracetamol, cand nasul devine prea enervant. Mi-am fiert si castane, dar astea n-au legatura cu raceala. Am aflat de la prietena lui frate-meu ca sunt bune si dulci si am vrut sa incerc. Chiar sunt! Cam uscate totusi, ca o pasta dulce, cu aroma de castana. (evindent!!!) Probabil ca voi stiti deja, fiindca ati mai mincat, dar eu n-am mincat pina acum castane. Nici prajite, coapte, fierte, in nici un fel.

Acum deja mi s-a luat de ceai. Am incercat si cu Teddy cu morcov, zmeura si mar, dar s-a terminat si ala. Am tecut la must. – Mi-am cumparat ieri must, de la un nene care vindea la pahar, la sarbatorile vinului. Eu am venit cu sticla direct. Nu ma incurc cu paharul! – Ma cam intzeapa pe gat, dar nu stiu daca aia e bine sau rau. Ma astept sa schimb stranuturile in curand cu sughituri de betiv. 🙂 Oricum, pentru moment ma hidratez, ceea ce e foarte bine, va poate spune orice medic.

A venit acum mama si mi-a adus clatite.

E totusi bine sa fii racit…

Lasă un răspuns

