Inglourious Basterds. Fuck yeah!

Inglourious Basterds. Fuck yeah!” M-am tot gandit si razgandit daca sa schimb titlul asta de articol cu unul mai cumintel (fiindca mama imi citeste blogul!) dar pina la urma filmul merita un „FUCK YEAH!” tare si clar.

Este foarte bun si e imprevizibil – daca n-ai citit nimic despre el. Si eu n-am citit. La fiecare moment aveam sentimentul ca banuiesc ce se va intimpla si la fiecare moment reusea sa imi arate ca nu stiu nimic, ca se poate si altfel. Imi place cand un film face asta. E un film… nu, nu vreau sa spun ca e un film care trebuie vazut, vreau sa spun ca nu trebuie sa-ti scape. Asta e un film pe care nu vrei sa-l ratezi.

Are tensiune, actiune, umor, scenariu, personaje, actori si interpretare si pentru fiecare in parte ar merita vazut, fiindca toate sunt exceptionale in felul lor, insa puse la un loc fac un film magnific. Incerci sa ghicesti ce se va intimpla, iti infigi unghiile in scaun fiindca ai emotii pentru personaje, stii ca scena asta nu se poate termina bine, iti chinui creierii sa afli cum pot iesi de acolo, iar Tarantino iti incheie totul dandu-ti peste cap toate supozitiile, lasandu-te cu gura cascata si facandu-te sa razi in acelasi timp.

Am senzatia ca n-as fi un prea bun critic de film: nu gasesc cuvinte mai bune sa-l descriu – si mi-ar trebui! Nici nu pot spune nimic din el fiindca ti-as strica placerea cand l-ai vedea. Du-te la film, vezi-l, si apoi vorbim. Abia astept sa zicem „fuck yeah!” impreuna. 😀

4 Comments »

  1. 1
    mama Says:

    da,mama citeste blogul, dar daca zici tu ca filmul merita asta e, o singura data nu se pune si nu am sa te urechez de data asta.
    (data viitoare ti-o iei)

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Stiu ca sunt pe gheata subtire aici si ca se poate crapa oricand, mai ales daca ma apuc eu sa bat cuie in ea, dar pentru acuratete nu ma pot abtine sa nu subliniez ca am zis-o de 4 ori, nu o singura data…

    Dar oricum, tehnic vorbind, „data viitoare” inca n-a venit, deci ar trebui sa fiu in siguranta…

  3. 3
    Je Says:

    Je a ramas cu gura cascata la filmul asta. Adica vreo 2 ore. Je zice ca filmu’ e tun.

  4. 4
    Je Says:

    Je si-a adus aminde de asta 😀 „The German will be sickened by us and the German will talk about us and the German will fear us.”


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

