Si-acum despre Paris…

Paris, deci…

De data asta fara trasee si obiective de bifat, doar relaxare, plimbari si supa de ceapa. Doua zile jumatate numai pentru asta. Vremea a fost grozava, orasul calm si linistit, metroul mereu de ajutor, singura problema am fost noi :). Umf a facut otita si l-a durut urechea tot timpul cat am stat acolo :(. Ca nota de subsol, cu ocazia asta am aflat ca in Franta nu se vand antibiotice fara reteta. Pe mine m-a muscat o viespe, la un moment dat, evident prin surprindere, fiindca altfel ne-am fi batut pe viata si pe moarte si n-ar fi reusit sa se apropie de mine. Dar a reusit.

Si totusi, Parisul a fost superb si delicios. Crème brûlée e geniala, magnifica si merita inca o excursie viitoare numai pentru ea, la fel cum supa de ceapa a fost unul dintre punctele importante din excursia asta :).

Doar cateva poze azi, fiindca-s prea multe pentru o singura seara.

Supa de ceapa gratinata, grozava la un restaurant din Montmartre, La Maison Rose.

La Maison Rose

Crema de zahar ars, la acelasi restaurant

parsi-creme-brulee

Dar si la altul, linga Sorbona, unde era putin diferita, dar la fel de magnifica. Nu mai stiu cum se numea, dar am facut o poza…

paris-restaurant2

… si era fix Place de la Sorbonne, adica aici:

paris-sorbonne

Ce-am mai facut in afara de mincat? Hai ca n-am mincat asa de mult! Si serios, un om mai si maninca, dupa atitea plimbari. Care plimbari? A, am uitat sa va arat poze de la plimbari!

Am fost in Jardin du Luxembourg duminica pe seara, si va arat cateva poze de acolo azi. Restul plimbarilor au fost facute prin Montmartre, sper ca maine sa pun si poze de acolo, si cateva prin Issy Les Moulineaux, unde era hotelul, pina la mall sau la farmacie :).

Pe seara, in parc

Pe seara, in parc

Jardin de Luxembourg

Jardin de Luxembourg

Multa lume face poze

Multa lume face poze

Relaxare in parc

Relaxare in parc

Am venit sa vedem rate. Trebuie sa fie pe lac.

Am venit sa vedem rate. Trebuie sa fie pe lac.

Aha! Uite-le! Rate, v-am zis eu?

Aha! Uite-le! Rate, v-am zis eu? Au casuta lor.

Si... casuta asta tot a ratelor..? A, e senatul. Ok...

Si... casuta asta tot a ratelor..? A, e senatul. Ok...

Si cam atit din parc, ne odihnim si mergem sa mincam...

Si cam atit din parc, ne odihnim si mergem sa mincam...

Si inainte sa inchei articolul mai pun doua poze. Astea doua poze impreuna formeaza o mini-colectie. 🙂 Am 4 mini-colectii fotografice din excursia asta: o mini-colectie de „bube”, adica urechea lui umf si piciorul meu intepat de viespe, pe care sigur nu vreti sa le vedeti, o mini-colectie de poze cu masini citroen vechi, una de „arta tembela in Montmartre” si inca una de cubulete de zahar pe care le primea umf  la cafelele pe care le-a baut si pe care le colectionam eu :D.

Acum mini-colectia de doua poze cu citroen-uri vechi 🙂 Nu stiu ce modele sunt, dar sunt tare dragute – antice si frumusele. Primul, chiar linga statia de metrou, nu departe de Jardin du Luxembourg, cand ne-am intors dupa cina din Place de la Sorbonne…

paris-citroen1

… iar al doilea pe undeva prin Montmartre.

paris-citroen2

Revin cu alte poze din montmartre si cu minunata mea colectie de „cubulete de zahar pe care nu le-a pus umf in cafea”, cat de curand.

3 Comments »

  1. 1
    danutza Says:

    yum 😀

    bune rau pozele astea pt imaginatie

    data viitoare baga-ma si pe mine in bagaj, promit sa gasesc potiunea de ajuns la dimensiuni de ipod #_#

  2. 2
    Mihai Says:

    Frumoase poze, frumoasa vacanta. Si da, crème brûlée e grozava. Yum! 🙂

  3. 3
    sofia Says:

    DI, cand gatim creme brulee?
    Ai uitat ce gospodine bune suntem…..?


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

