2.5

Asta adică se citeşte tu-point-faiv, ca n-am folosit virgulă. Dacă foloseam virgulă se citea doi-virgulă-cinci. Vedeţi ce şmecherie? Între un punct şi o virgulă se schimbă limba cifrelor. Şi în cifre voiam să spun ca atît stau eu in Paris. Două zile şi jumătate. E aşa de puţin că trebuie sa mă gîndesc la asta de acum, să am timp să-mi dau seama că am fost. 😛

Mai bine, în loc de asta, mă gîndesc că urmează să mă duc. Într-o zi jumate de data asta. Doar o zi jumate. 🙂 Mult mai bine! De acum în două zile mă plimb prin Montmartre şi stau cu Umf la o cafea pe cine ştie de străduţă îngustă şi întortocheată. Şi după ce fac asta mai avem incă două zile ca să repetam activitatea de cîte ori vrem. Hehe, am reuşit, sună mult mai bine acum cele 2,5 zile. (acum am pus virgulă, aţi văzut?) E timp berechet!

Şi pînă să plecăm, îm ziua jumătate rămasă, am destule de făcut. Mîine mergem la botez la o piticuţă drăguţă care are chef de băiţă în biserică, si nu i-am luat cadou încă. Diseara sunt, deci, la vînătoare de cadou. Oare ce să-i iau?

A, şi tot diseara sper sa găsesc loc unde sa facem revederea de liceu, fiindca m-am apucat de organizat revederi. Să nu credeţi că nu-mi place, abia aştept să-i văd pe toţi adunaţi la un loc. Abia dacă mai am răbdare, eu aş face-o şi săptămîna viitoare dacă s-ar putea, dar nu… Oricum, pînă atunci trebuie să caut un spaţiu potrivit pentru întîlnire care să nu ne facă să ne simţim ca la nuntă. Deci ceva mai… neconvenţional.

Am facut şi blog pentru revedere. 🙂 Cum altfel să las oamenii să ştie ce se mai întîmplă?  http://revedereliceu.wordpress.com

Lasă un răspuns

