Moment de iubire nemarginita :)

Mergeam pe strada acum 5 minute si am constatat uimita ca imi vine sa imbratisez pe toata lumea pe linga care trec. Aveam un zimbet mic intr-un colt de gura si unul mare ascuns in mine si totul imi zimbea inapoi. Viata e frumoasa, imi ciripeau toate vrabiile de pe drum, si asta e un moment din ala cand iti dai seama ca o traiesti si te bucuri de ea.

 Sa fie ora matinala si soarele de dimineata? Sa fie vederea fugara si pe rind a tuturor oamenilor pe care-i iubesc in decurs de 20 de minute, ca sa-mi incep ziua bine? Sa fie Parisul de peste o saptamina jumate? Sa fie somnul linistit cu pixica inchisa pe balcon de la ora 6 ca sa mai pot dormi doua ore? Toate la un loc, desigur, si probabil si altele impreuna cu ele. Important e ca toate m-au adus la un moment din asta ciudat in care zimbesc oricui si iubesc orice.

PS: Trece repede? 🙂

2 Comments »

  1. 1
    Gabitza Says:

    Sper sa nu treaca asa repede. Enjoy 🙂

  2. 2
    teribilisimo Says:

    a trecut… 🙂
    se pare ca nu tine mai mult de 30 de minute 😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

