ice age 3 – 3d

Am fost duminica la cinema la bucuresti, sa vad noul ice age. 3D. Nu m-a dezamagit, a fost amuzant si haios si simpatic si bine facut, doar ca 3d-ul nu i-a adus nimic in plus, dupa parerea mea. E un film la fel de bun si in 2d.

N-a fost nici un moment cand 3D-ul sa imi faca impresie. N-a trecut nici un bolovan pe linga mine, nu mi-a sarit nici un rinocer in cap, nu m-am leganat pe liane si nici macar n-am simtit nevoia sa ma dau mai spre stinga sa treaca vreun dinozaur.

Imi amintesc un(icul) alt film vazut 3d, beowulf, in care erau cateva secvente regizate special pentru 3d, si dadeau o impresie tare interesanta. Pai chiar imi venea sa intorc capul in spate, sa vad daca sageata aia care a trecut la doua scaune de mine s-a infipt undeva in fundal. Cand balaurul s-a asezat pe zid am avut senzatia ca bucata aia de zid care cadea va iesi acusica din ecran si cade pe noi, sau coada balaurului a trecut parca pe sub nasul meu. Pina si o scena de perspectiva in care priveai de la nivelul pietrisului de pe plaja unde ajunge o corabie era facuta intentionat pentru 3d si arata superb.

Nu vreau sa spun ca Ice Age 3 n-ar fi un film grozav, pentru ca este, doar ca avea dreptate un prieten care-mi spunea ca nu e facut pentru 3d. Nu e. E simpatic sa vezi orice film in 3d, de acord, dar cele care au efecte special create pentru 3d sunt chiar spectaculoase vazute 3d. Ice Age 3 poate fi vazut si 2d, chiar si pe ecranul de acasa, fara o pierdere imensa.

Dar apropo, trebuie vazut! 😀 Nu-l pierdeti, e grozav filmul.

Stiti cumva, se mai face inca unul? Eu il astept de pe acum. 🙂

3 Comments »

  1. 1
    Daniela Dumitru Says:

    Se face. Situat in zilele noastre … doar camai dureaza 3 ani pana il scot (asta asa, cu aprox) 😦

    Eu deja mai vreau inca unul dupa cel care inca nu a iesit 😀 (cu copii copiiilor lui diego)

    Suuper filmul, si eu tot la 3d l-am chiombelit … dar ce sa zic, au fost faine frunzele si bolovanii 😀 si cam atat, la categoria 3D.

  2. 2
    leloo Says:

    Of, pacat ca nu ai vazut Calatorie spre centrul Pamantului 3D…
    Si fiindca tot m-am apucat sa scriu: tare imi place blogu’ asta, de fiecare data cand apuc sa citesc ma bucur de el!
    Te pup!
    D

  3. 3
    teribilisimo Says:

    Nu l-am vazut, asa-i… Dar am vazut Beowulf, ala de animatie, si a fost super. A fost chiar facut pentru asa ceva. Mai astept si altele 🙂

    si.. multumesc 🙂 ma simt flatata in sentimentele mele parintesti pentru blog 😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

