Milestones! Two per day, please. :P

Azi am aflat ca am terminat-o in sfarsit cu chestia aia care-mi chinuia viata cu acte si declaratii si taxe si impozite si birocratie, care se numea firma mea, si care nu mai facea nimic de vreun an jumate. In sfarsit s-a terminat, am inchis-o, desi am prelungit inchiderea asta mult prea mult, putin din lene si lipsa de interes, dar si mai mult dintr-un sentiment sumbru pe care-l aveam de cate ori era vorba de ceva legat de firma. Ma lua cu frig numai cand ma gandeam ca iaaaaar trebuie sa fac un drum la finante sau la camera de comert sau nu mai stiu unde. Dar gata, s-a dus, s-a terminat, odihneasca-se in pace si… never again! Noroc ca am gasit pe cineva care a facut tot procesul de lichidare infinit mai usor. Multumesc lumii ca exista lichidatori 😀 Si nu ma refer la aia gen Arnold Schwarzenegger 😀

Si al doilea milestone (adica realizare, pentru partea umanitatii nevorbitoare de engleza care are bunavointa sa-mi citeasca blogul) este ca azi se toarna peretii de ciment de la demisol. Deci azi voi avea pereti la casa. Yey! Yey! Yey! O sa am o casa cu pereti, la-la-la, la-la, la-la… (desi pare banal pentru omul obisnuit, e colosal pentru mine, fiindca e casa mea si o sa aiba pereti!) 😀

Si pe deasupra azi e si ziua lui Geo, si desi asta nu e un milestone, oricum e ceva pozitiv…

Gata, declar vineri cea mai grozava zi din saptamina.

A, ups, deja este cea mai grozava zi din saptamina! TGIF!!!!! ( si mai particular in cazul de fata, as baga un TGFF – thank god for friday! )

6 Comments »

  1. 1
    Roxana Says:

    Pai felicitari pentru pereti! Pai eu zic sa va mutati deja, ca ce va mai poate retine? Ok, acoperisul ar putea fi o problema, dar nu cred ca este un „must”! 🙂

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Da, acoperisul e optional, peretii-s de baza – deja ma apuc de facut bagaje pentru mutare 😛

  3. 3
    Florin Says:

    Daca va uitati cu atentie pe pozele cu proiectul suprapus peste imagine, la subsol in stanga e camera mea. Momentan suntem in negocieri daca o sa capat calorifer acolo sau macar o patura pe timp de iarna 😀

  4. 4
    teribilisimo Says:

    De fapt e la subsol in dreapta – in stinga e garajul -, dar inca ma gandeam daca sa iti punem geam sau o folie de plastic lipita cu scoci… nu stiu cum ai ajuns tu cu negocierile pina la calorifer. Momentan, sigur nu capeti calorifer acolo, ca inca nu e construita camera centralei. 😛

    • 5
      Roxana Says:

      Io am in cap imaginea Florinului stand intr-o hruba (pardon de expresie si de „jicnirea” adusa camerei de la subsol din stanga).. sa revenim deci.. Florinu sta in hruba, pe-ntuneric (ca de, ce bec., ce geam, n-ai sa vezi), in frig, cu barba maturand pamantul, vai capul lui .. daaaaaar cu laptopul deschis pe un anumit sa-i zicem joc.. stiu, am devenit emo :).. ma fac si eu mag in curand!
      Diana, zic deci sa ai mila de om si sa-i pui macar o priza acolo sa-si alimenteze si el laptopul!
      Eu acum ca sa zic cu sinceritate m-am uitat cu interes la pozele cu casa si mi s-a parut ca seamana cu vila din Meadows (fara subsol, caci recunosc ca ratasem faza ca o sa convietuiti underground cum s-ar zice).

  5. 6
    teribilisimo Says:

    dom’le, camera e la subsol in dreapta, pe mine nu ma asculta nimeni?! 😛
    bine, nu e exact „la subsol”, ca ala e nivelul parterului cand intri din strada, dar fiindca se inalta pamintul spre in spate, noi ii zicem demisol 🙂

    de fapt, chiar acum calculam numarul de prize necesar in viitoarea noastra bucatarie – au iesit 12. O sa vedem, daca imi ramine vreuna in plus, ma indur si ii pun si in camera de jos o priza 🙂 Ba, fiindca mi se face mila cand il descrii asa, cred ca o sa-i pun si bec…


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

