Test de inteligenta

Mai am o ora jumate pina incepe concediul, si cum cu o ora jumate inainte de concediu nu e posibil sa lucrez, trebuie sa-mi umplu timpul cu altceva. Ca sa nu ma gandesc ca afara ploua!!!!! desi toata lumea anunta o zi insorita si senina si calduroasa, dupa o saptamina de ploi, cand in sfarsit se toarna fundatia la casa mea. Si fiindca nu pot sa nu ma gandesc ca afara ploua am intrat iar pe weather.com si nenorocitii inca spun ca afara e frumos si soare! Asa ca m-am suparat si am cautat pe accuweather.com si acolo spune clar ca ploua. Deci accuweather sunt mai destepti decat weather.com

Si fiindca nu ma consoleaza cu nimic, auzind cum tuna afara m-am gandit sa verific, acum ca m-am transformat in emo (sunt suparata pe ploaie si-mi place o formatie de punk-rock – deja doua trasaturi definitorii pt emo), daca nu cumva m-am… prostit. Daca nu cumva urmeaza sa ma emo-ez si mai tare, sa decid ca e mai bine sa-mi petrec viata in crepuscul si umbra suspinand jalnic si contempland sinuciderea, in timp ce ochiul ascuns sub un breton lung si negru ar lacrima. 

Ah, ce introducere lunga si lugubra. Ce voiam sa zic e ca era un link spre un iq test in romana pe pagina de la accuweather. In google ads. Si am dat click pe el, gandindu-ma ca toate testele aiurite pe care le-am mai facut pina acum au fost in engleza, hai sa vedem si in romana daca m-am prostit sau nu.

Si am trecut de 278,93 de ecrane cu cerculete si triunghiuri si linii si patrate si litere alambicate si eterna si unica  intrebare „ce lipseste?” din coltul gol al patratului cu desene si punctulete. Am completat deci enshpe mii de patrate, unele corect, altele la intimplare, ca pina la urma sa ajung la sfarsit. Ah, da! Sfarsitul! Acum mi se va confirma ca in creierul meu sunt radacinile unui geniu nedescoperit!

Vreti sa stiti ce coeficient de inteligenta am obtinut? Da? Curiosi?

Iata ce-mi spune pagina finala a testului:

Test QI terminat

Pentru a afla QI-ul dvs., trimiteţi un simplu SMS şi introduceţi codul pe care îl primiţi ca şi răspuns în căsuţa de mai jos. În afară de QI, veţi afla şi semnificaţia valorii sale precum şi poziţia dvs. raportat la populaţia umană.

Trimiteţi SMS în format: AJA la numărul de telefon 1263

Si aici a fost momentul cand m-am desteptat. Adica stai ma ca ajuta si testul asta la ceva: sa-mi dau seama ca IQ-ul meu nu-i chiar atit de mic incat sa le dau (caut in josul josului josului paginii sa aflu pretul) 3 euro plus tva sperand sa-mi magulesc ego-ul. Asta e site pentru aia care se simt nesiguri si le trebuie confirmare – da ma, te duce capul, esti cel mai tare, ainshtain e mic copil pe linga tine! Si nici macar asta nu face mereu, ca poti avea un IQ mic, si atunci cum iti mai flateaza capacitatea mentala si cum iti mai insufla increderea atit de necesara? Atunci ai dat 3,6 euro degeaba? I-ai dat!

Auzi, iti spune pozitia ta raportata la populatia umana. Macar sa te raporteze la populatia porcina. Sau bovina. Sau macar ovina. Asa are oricine sansa sa vada ca e mai destept decat o intreaga populatie. Atunci sa vezi ce-ti creste increderea in fortele proprii.

Cel putin teoretic, ca apoi vine Bogdan si-mi darima teoria intreband: „da’… daca e vreo oaie cu un IQ mai mare ca tine? apoi ce faci?”

Mda, cred ca e ok sa raporteze la populatia umana atunci, ca macar acolo ce e mai destept ca tine zici ca-s copii minune, genii si savanti idioti ca-n Rainman. E o scuza si-asta.

Ce conteaza, eu tot nu dau 3 euro plus tva sa ma relationeze raportat la nici o populatie, fie ea umana sau nu. Deci degeaba, nu aflati cat IQ am indesat in creier. Nici eu. Asta e, viata merge inainte. 😛

22 Comments »

  1. 1
    Petrica Says:

    Considera ca esti suficient de inteligent, pentru ca ai observat ca SMS=3 euro. Am platit deja………….. las de coment.

  2. 2
    cozmina Says:

    makr e bn k ti`ai dat seama k ai iq`ul mai mare dekt al celor kre au dat sms`ul:)):)):))=))=))

    super thare faza:))=))=))=))=))

  3. 3
    mezinul Says:

    Si eu m-am desteptat taman la fix cand am vazut ca trebuie sa trimit sms, nici macar 30 de centi nu as plati la ei, oricum parea cam dubios numarul si ma asteptam sa treaca de 2 euro.

    Si uite asa suntem mai destepti cu multe secunde decat ei.

    Numai bine!

  4. 4
    Fighter Says:

    Mie imi pare rau de faptul ca am completat testul si rezultatul e la ei, in baza lor de date, si se pot folosi de el cand vor, pentru ca scopul site-ului este de aduna date referitoare la IQ-ul populatiei dintr-o tara. Faptul ca ei au luat coeficientul meu de inteligenta si acuma se folosesc de el, nu cumva este un lucru nepotrivit. Nu ar trebui ei sa ma plateasca pe mine pentru ca au luat o informatie personala si acuma se folosesc de ea in alte teste pe care le fac, si in rapoartele lor comparative ?

  5. 5
    teribilisimo Says:

    Pai daca te supara ca aduna date statistice, du-te si strica-le datele. Fa testul de inca 20-30 de ori, cu ce raspunsuri ai tu chef. 🙂 Si mai gaseste cativa prieteni sa faca acelasi lucru. Ei ti-au zis de la inceput ca aduna datele in scop statistic, si nu-s cu caracter personal, dar nu ti-au zis ca iti cer bani ca sa-ti vezi rezultatul tau pina n-ai dat testul, asa ca mi se pare corect sa mai dai testul, de cate ori vrei tu, cu rezultate… predictibile, sa zicem 😀 Asa te razbuni frumos 🙂

  6. 6
    Sergiu Says:

    Salutare tuturor…
    Da, si eu roman cu coeficient mare dar buzunar mic, am dat cautare pe google (asa am gasit si pagina aceasta) in speranta ca pot verifica daca e frauda acest site OTV -ist http://www.iq-test.ro/, si am tras concluzia…..IQ mic are cel care se arunca cu capu’ inainte fara sa verifice.
    Recunosc ca am fost tentat sa dau mesajul, am tastat numarul cu suprataxa, apoi mi-am zis: dar de ce? tot eu sa le dau bani? ei fac baza de date si tot eu sa le platesc???!? damn them!
    Sunt de acord sa semnez o petitie, care sa vina in ajutorul „consumatorului” grabit sau pur-si-simplu prost, pentru inchiderea site-urilor de gen, sau si mai bine, sa trimit cei 3 Eur ca donatie in contul OPC dar numai daca am convingerea ca rezolva elegant astfel de fraude!

  7. 7
    victor Says:

    Eu nu am vazut cat costa sms-ul, si totusi nu l-am dat,fiindaca IQ-ul meu mic m-a indrumat sa dau un search pe google inainte sa ma despart de 3 euro+TVA si bine am facut, ca am ajuns aici si m-am lamurit despre cum sta treaba….mersi pentru informare:P

  8. 8
    Cata Says:

    ii o prostie! l-am facut si eu ce-i drept, dar n-avem nevoie de nici un test sa ne dam seama de inteligenta noastra (+sa si platesc pt asta) ! deci ei ar trebui sa-si faca cv teste care sa ii indrume spre o viata adevarata 8-|
    am citit ce au scris si restul! aveti dreptate toti 😉

    bye bye :)>-

  9. 9
    adrian Says:

    Sincer tot ce scrie acolo poate fi minarit asa de usor, gasesti o poza cu parlamentul european, pui niste stelutze, bagi si un sigiliu cu certified si gata siteul si teapa de 3 euro pe sms. Am dat un ping la adresa http://www.iq-test.ro si am descoperit ip-ul 81.95.98.72. Am intrat intrun site de trace route vizual si iam dat de urma in cehia. Acum intreb si eu, ce ar cauta un program guvernamental sau european pe un server in cehia ? E clar ca sa facut siteul, a fost pus pe un server in afara si sa facut routarea ip-ului printrun nume sonor din romania, e destul de simplu de facut.
    Ce bine ar fi daca toti care dau click pe internet ar sta 5 secunde si sar gindi inainte sa puna mina pe telefon sa sune sau sa dea sms. Eu cred ca totusi adevaratul test de inteligenta este daca te prinzi sau nu.
    Oricum, mam distrat incercind sa dau de ei :D.

  10. 10

    Eu i-am platit deja. Si crede-ma am m-am uitat ceva timp pe pagina aia nenorocita dar nu am vazut nicaieri scris costul sms-ului. Si cica e ceva international „serviciul” asta pe care ti-l fac ei. Mai beneficiaza si alte natii de el. Eu ma gandeam ca e cu tarif normal. Inchipuieti oroarea mea cand am vazut costul suplimentar (pe langa faptul ca aveam destul).
    P.S.: Niste escroci nenorociti care nu mai au de unde sa faca rost de bani…

  11. 11
    deny Says:

    Auziti?Mie nu imi accepta deloc sa trimit mesajul ca sa primesc rezultatele testului!!!!!Puneti si voi teste ca sa nu mai trimit sms!!!!!:((

    • 12
      teribilisimo Says:

      Tu-ti dai seama ca noi astia de-aici nu avem legatura cu site-ul ala, nu? Si ca nu numai ca te plangi cui nu trebuie, dar te plangi ca nu poti da bani sa afli rezultatul unui tet pe care-l poti face in alte parti pe net pe gratis?

      Daca nu-ti dai seama… poate totusi ai nevoie sa dai sms-ul ala, sa vezi pe unde stai cu IQ-ul…

  12. 14
    Vali Says:

    Am primit si eu un spam cu respectivul test si na, m-a facut curios. L-am facut si am ajuns la partea cu sms-ul. Mai nou, cand termini testul nu iti scrie nimc de pret, desi numarul ala te duce cu gandul la ceva de plata, asa ca noroc cu voi si cu google.
    Cu putina atentie se pot gasi info pe pagina lor de conditii de utilizare (Link – Harta site-ului in josul paginii si apoi in lista pe la sfarsit).
    Sunt si detalii despre excrocii care beneficiaza de date.
    Cine a luat teapa si a trimis sms-ul sa suna la OPC (www.anpc.gov.ro) si sa faca plangere, poate asa ii dau jos!

  13. 15
    Ioana Says:

    Ce mai buna metoda de a combate jegul asta, este sa intrati pe google si sa scrieti „test inteligenta” si sa dati click pe reclama lor platita dupa care puteti inchide pagina. Asa cel putin vor pierde cativa zeci de centi la adwords…

  14. 16
    Bogdan Says:

    youriqnow.com – Acelasi test dar cica bani mai putini. 0.05 EUR. Cum se poate sa fie acelasi numar ? 🙂

  15. 19
    roofvoel Says:

    cand am aflat ca trebuie sa dau sms am cautat pe google sa vad daca altcinevaa mai incercat… din moment ce ti-am gasit blog-ul… e semn de inteligenta, nu ? 😉
    mi-a placut asta cu „raportat la nici o populatie, fie ea umana sau nu” :)))

  16. 20
    Andreea Says:

    Ei si eu era sa ma prostesc cu testul lor :))) am vrut s trimit msj insa ma bucur ca n-am facut-o :))) pana la urma IQ nu inseamna a raspunde la anumite intrebari, aia deja e cunoastere… putem citii si noi cartii intregi.. degeaba daca capatana nu intelege 🙂

  17. 21
    popescu Says:

    mda….si nevasta mea a trimis sms si…..apoi a vazut pe factura……oamenii prosti fac asta

  18. 22
    tavi Says:

    treaba este putin chiar mai interesanta! maica mea a dat sms, si a inceput sa primeasca niste sms uri in care scria ca sa intre pe o adresa pe net si sa descarce ceva, dupa care era si o instructiune de dezabonare. Doar daca citeai factura atent vedeai ca fiecare sms PRIMIT (si primea unul la doua zile) costa un euro +TVA. Deci acel prim sms trimis, pe langa ca costa 3 euro plus tva, te aboneaza automat la ceva care mai costa si ala, daca nu te dezabonezi tu. am sunat la vodafone si mi au zis ca asa i si la alte site uri gen voyo. intr adevar, dupa cele 7 zile free, daca nu trimiti un sms cu dezabonare, incepi sa fii taxat si acolo.. doar ca e ceva mai trasparent modul de functionare


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

