hey…

hey.

Intru in concediu si m-am gandit sa arunc doua vorbe si pe aici, stiind ca n-am mai scris de prea mult timp. Nu ca as fi asa de ocupata, dar n-am prea avut ce scrie. E vara, e cald, ploua. Zilnic! Si eu tot astept sa turnam cimentul in fundatie. Adica sa nu mai ploua. Cel putin azi.

Fiindca imi petrec concediul supraveghind lucrarile de la casa („supraveghind” suna ciudat rau, nu-i asa? e ceva in neregula cu el? sau cu mine? pare a fi corect, nu? dar tot ma sacaie ceva la el… nu conteaza, ce ziceam?), ma asteptam sa ma simt ca singurul om din lume care nu pleaca in vacanta vara asta, dar culmea e ca nu ma deranjeaza deloc. (Cel putin azi, sa vedem ce va fi maine🙂.) O sa fie un concediu interesant. Singurul regret e ca umf e iar in dubai. Puteam sa supraveghem impreuna. Ba tind sa cred chiar ca supravegheatul ar fi devenit mai interesant in doi…

Azi e premiera de la IceAge 3. Si daca tot vorbeam de Umf, sunt sigura ca se va duce sa-l vada in Dubai fara mine si am voie sa ma supar pe el de-acum, da?  Asa a facut cu Monsters vs Aliens pe care l-a vazut acolo 3D. Vreau si eu sa-l vad 3D!😦 Vreau sa vad si Ice Age 3. Cu oricati D o fi. Dar dupa concediu, ca in concediu sigur nu am timp🙂

Tot azi am dat peste niste muzica interesanta. Punk rock. The Dresden Dolls. Si e de prin 2000 formatia, asa ca as fi putut sa dau peste ea cu mult timp in urma. De ce nu mi-a zis nimeni de ei pina acum? (Stiti ce-ar fi amuzant? Sa am melodii de-ale lor pe calculator deja, de la vreun prieten care mi le-a trimis, si sa nu am habar. Cred ca ar trebui sa fac un search, dar totusi… daca as fi auzit as fi retinut, nu? ca au un stil prea aiurea ca sa nu imi atraga atentia.)

Revin deci, ba astia, care va numiti prieteni si care ma stiti lipsita de cultura muzicala, de ce nu mi-ati zis nici unul de The Dresden Dolls? Ca suna misto! (daca dati click pe link, treceti peste interviul ala de apare primul, ca e neinteresant)

4 Comments »

  1. 1
    teribilisimo Says:

    umf m-a facut emo fiindca imi plac dresden dolls.
    si ce? sunt emo, na! sa vezi tu cum ma gasesti tunsa cand vii acasa! si machiata cu negru!

  2. 2
    sofia Says:

    Draga prietena EMO, nici eu nu o sa am parte de concediu anul asta si poate nici anul viitor! Pe mine ma afecteaza putin recunosc!

  3. 3
    teribilisimo Says:

    Draga prietena de emo, life sux!

  4. 4
    sofia Says:

    Nu, viata e frumoasa, dar trebuie sa stim cum sa o privim!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

