13.99 y.o.

Am vrut sa numesc postul asta cu virsta mea, calculata cu zecimale, dar am primit obiectii voalate. Oare sunt prea batrina si da mai bine sa nu-mi spun virsta? Deja?

Hai sa va spun de unde vine virsta asta cu zecimale mai bine…

Tot primesc oferte de la doua agentii de turism. Nu stiu de ce, si mai ales de ce acum cand facem fundatii de casa si sigur nu plecam nicaieri. Dar primesc, pe mail. Una dintre ele e numai cu vacante in Croatia si desi trimite o gramada de oferte, cu reduceri si alte beneficii, nici una dintre oferte nu are vreun tarif. Nu am idee cat costa sejurul sau noaptea la hotel, sau nimic, dar ce conteaza, atita timp cat ei imi dau 10% discount?

Si pe linga astia 10%, azi am vazut ca au un bonus si mai grozav:

Dear partners, 
we are continuing with our special offers, find enclosed please a special offer as follows:
 
1.  Hotel Sol Coral
 
  BB = HB  – 10% discount +children till 13,99 y.o. GRATIS

Deci daca aveti un copil de 13,99 ani e bine. 14,00 deja e prea mult.

Cati ani ai copilut? 13,97 nenea! Inca 8 zile si fac 13,99.

 Eu am depasit putin virsta asta, dar tot am stat sa-mi calculez zecimalele. Si cu toate obiectiile voalate ale colegului care ma face babataie, pot sa va zic, am 28,95 de ani, rotunjit. sau 28,9452 ani rotunjit mai putin 🙂

Lasă un răspuns

